Oh ze is echt wel erg leuk. Net Elina in het klein... Nog wel aan niet veel gewend, heeft altijd gewoon in kudde gelopen. dus zo nog een beetje verward met alles. maar ze ziet er wel lief uit!
Nee, ale, mss wou ik er wel een leuk kindje voor zoeken... :s maar hmm, nu twijfel ik toch ook wel. Al zie ik minder problemen op andere foto's en bij her bezoek was het ook ni echt opgevallen!
die van mij had ook een zeer rechte hoef met een goede hoefsmid is dit helemaal goed gekomen
Jolien87
Geplaatst: 15-11-14 22:12
Ah wat een leukerd zeg! Haar voorhoefjes vielen mij ook op, hopelijk is het niets bijzonders en valt het allemaal mee in werkelijkheid. Die ruin is ook een knapperd zeg. Hopelijk zijn de weken van het wachten snel voorbij.
Ik wil even inhaken op het bokhoef probleem, ik heb ook een paard met een bokhoef, die is er aan geopereerd. Het kán een probleem worden, en op late leeftijd kan een hoefsmid niet meer de stand veranderen ivm dat de botten en pezen naar die stand staan. Goed in de gaten houden! Het is nog een jonkie, dus nog veel aan te doen
Wel echt een onwijs leuk beessie, die 5jarige is ook super leuk, kan begrijpen dat je vriendin daar voor gevallen is
_Michelleee
Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-14 22:42
Niet haar charmantste foto's, maar dit zijn wel de enige nog waar haar hoefjes mee op staan... Wat denken jullie?