graag gedaan ik heb contact met TS dus ik hoop zo te kunnen melden wat het is geworden
Tat_jana
Geplaatst: 22-04-13 23:54
Hij liep inderdaad ondertussen ook telkens even vast maar toch genoeg om het te kunnen zien
FriesRoosje
Geplaatst: 22-04-13 23:55
Heel erg bedankt dat we mee hebben mogen kijken met de bevalling. Jammer dat de verbinding het begeven heeft maar gelukkig niet tijdens de bevalling. Ik wens iedereen een rustige nachtrust. TS geniet van de kleine
CrazyCat
Geplaatst: 22-04-13 23:56
Ik keek precies op het juiste moment.. Quibje gefeliciteerd!
Aaahw een merrie! Zwart dacht ik al te zien Ben benieuwd of er ergens iets van wit te ontdekken zal zijn
Morgen weer even spieken hier.
astridvdh
Geplaatst: 23-04-13 01:33
ik volg ook eventjes ;D lijkt me een hele mooie combinatie
quibje
Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-13 03:25
jongens wat een avond nacht kwam net thuis, zit alles voor te bereiden dat ik alvast wat kan laten zien en toen zag ik ineens al die pagina's nu komen de tranen jeetje, ik heb een veulen
niet helemaal wat ik hoopte ipv een bonte hengst heb ik een zwart merrie veulen gekregen haar naam is Cimarosa en dat is een rozensoort
ben nog volledig beduusd, wat heftig zo'n bevalling even hier paar details en dan morgen een eigen topic voor het meisje
enn tegen kwart voor een, een uur had ze de melkbar gevonden en al drie keer gepoept om 2 uur kwam de nageboorte er netjes af en gingen ze samen rusten en ik naar huis
jammer genoeg moeten de foto's ff in een link want bokt zegt dat ze te groot zijn, ik zoek dat morgen wel uit
miranda1967
Geplaatst: 23-04-13 05:54
jaaaaaaaa veulie ! gefeliciteerd met je mooie prachtige zwarte dame ,ik hou d'r van ! ik heb het toch gemist maar niet voordat ik las dat ik het terug kon kijken. Nou voor jou is de spanning voorbij gelukkig en roosje is ook gelukkig met haar meisje,kan ik ook weer gerust naar mijn werk . Mooie naam ook !