Ze kan geen rust vinden. Is ontzettend druk. We dachten even dat het zou gaan gebeuren, maar het valt tot nu toe mee (of tegen).Arm ging niet de merrie in, Ramaylla vond het niet bijster grappig dat we een poging deden.
Ik denk ik ga nu kijken naar een klein babje zit ze nog lekker warm in mams.Ben benieuwd of het overdag gaat gebeuren.Ze is idd flink druk, zijn haar weeen ook toegenomen in verhouding tot gisteravond of zijn het nog steeds alleen voorweeen?
Goede morgen, ik redden het gisteren niet om tot laat te kijken, dus dacht het zal er nu wel zijn, maar helaas nog niet.
Kom ik uit bed vraagt mijn broer, ''ben je brak ofzo?''Ik zeg ; ''nee, 1 ik drink geen alcohol, 2 ik zat te wachten op een veulen ''
Nayomie schreef:Kom ik uit bed vraagt mijn broer, ''ben je brak ofzo?''Ik zeg ; ''nee, 1 ik drink geen alcohol, 2 ik zat te wachten op een veulen '' Hier hapert de cam ook
Dat is het.Even een goeie warme kachel neerzetten trapt de kleine vast in. Of beker extra warme melk voor de staart houden
In stal is het steenkoud! We zitten echt te rillen.Ze heeft nu echt uitschieters met hele hoge hartslag.
hij cirkelt nog rond de 60. Dat was gister toch ook al? Je mag wel even een fleecedeken van mij gebruiken
iloveyah87 schreef:Goedemorgen, jeeee ze hebben nog gewacht!!!Ja, had ik net zogoed kunnen slapen vanacht