Vader en zoon en zo blijft Cheveyo zo klein,...paps stampt hem de grond in
Wat ik zo grappig vind als ze nu in wintervacht zijn,zijn het net van die haarballen....
Foto papa Wynn geschoren op de hengstenkeuring,heel ander gezicht he?????????:
ElineThera
Geplaatst: 11-11-11 17:44
Wynn is knap zonder jas
hele tijd: flits, flits flits op de achtergrond!
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-11 18:11
Met jas ook hoor,hij is zo lief Maar idd zonder die dikke wintervacht zien ze er veel beter uit
En kom je nu nog een keer knuffelen Eline????????????? Dan zie je ze ook in real
pmarena
Geplaatst: 11-11-11 19:47
Wat een kleine etterkadet is dat ventje zeg , paps blijft nog erg lief
Wil je iets kwijt over de prijsklasse waar je aan moet denken bij jullie veulens ? Ik ben niet op zoek maar ben wel heel benieuwd eigenlijk en misschien is het ook wel interessant voor de mensen die hier in het topic langskomen om een beetje een idee te krijgen waar ze aan moeten denken
Dat verschil tussen showmodel en uitgezakte bontjas is wel schitterend hè , ook bij die foto's van Blonde in het begin van het topic , zie je echt zo'n bloedmooi opgepoetst Amerikaans trutpaardje en dan even later gewoon een mooie Shet zeg maar
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-11 20:52
@Pmarena,..je hebt pb,.... een goede vraag maar als iemand interesse heeft mogen ze altijd per mail of pb prijzen bij ons opvragen. Wij hebben besloten om ze niet op internet te zetten,dit met goede reden en stukje veiligheid voor de paardjes;)
Ja het is een heel verschil een opgepimpte amerikaan of 1 in bontjas,maar bij ons mogen ze liever gewoon paard zijn en in de zomer geniet ik dan extra van ze als ze glad zijn Maar zelfs in bontjas zie je hier wel groot verschil hoor in luxe en verfijndheid,omdat we ook een shet in bontjas erbij hebben lopen,alleen formaat hoeven is al de helft verschil:')
Haha ja dat zal wel inderdaad , een koudbloedje is dan toch een stuk grover
Alleen daarom moet je er eigenlijk al een Shet tussen hebben lopen : om het verschil goed te kunnen laten zien , dat is wel leuk
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-11 00:35
Pepper onze bolle shet is de mascotte van de stallen ,onze opvreter met de hoogste dakosten op zijn naam,maar hij heeft ook functies hoor...hij is oppasoom voor veulies,vriendje van Wynn. En nu heeft hij weer een functie erbij,zie de verschillen
Maar vooral is hij erg lief en betrouwbaar,zeker voor een shet..en dol op knuffelen en heeeeeeel gevoelig
de stemmen van het bokt veulen verkiezing 2011 zijn bekend cheveyo is 12de geworden met 56 stemmem. en imala is 33ste geworden met 19 stemmen. imala is een beetje teleursteld (vind ik dan) maar vind dat cheveyo het niet slecht heeft gedaan
Aaaaah, Cheveyo had gewoon eerste moeten worden! ;o
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-11 12:37
Cheveyo heeft het toch hardstikke goed gedaan,ik ben zo en zo trots op onze paardjes nogmaals bedankt voor jullie stemmen
julio111
Geplaatst: 30-11-11 12:33
Wat is het stil in dit topic... Wij willen wel nog steeds fotospam van cheveyo hoor? Ofjaa.. ik in ieder geval
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-11 17:28
Ja stil he Komt ook dat mijn laptop het begeven heeft en nu die van Rene ook,dus ik moet steeds naar boven naar de vaste computer.... Maar ik heb weer foto's en filmpjes genoeg hoor..... Ik zal binnenkort eens kijken.....
*trip*trip*trip*trip*trip* , de grond denderde er zeker van
Wel leuk dat staartje !
Dat zwartje in het begin is anders ook niet groot !
Hihi , die foto van die 2 scheve bekken
jolandje
Geplaatst: 01-12-11 10:23
wat een leuk filmpje zeg, cheveyo word al een echte vent hoor
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-11 22:14
Bassenqua,ja wat een zweverig figuur he maar hij kan zo mooi bewegen met alles erop en eraan.....
Pmarena,..haha die zwarte is juist de grootste van heel het stel:j toch maar gauw eens komen kijken in live he Ja joh die grond denderde zeker
Jolanda,ja echt wel he...hij lijkt trouwens niet op Yuma qua karakter,sommige dingen wel,maar heel anders.....
jolandje
Geplaatst: 01-12-11 22:18
is hij niet net zo knuffelig als yuma? yuma is nu letterlijk en figuurlijk een knuffelbeer
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-11 22:33
jaaaaaa wel maar niet bij iedereen,het is echt een soort Kaylee bij mij Yuma was een knuffel en een allemansvriendje,Cheveyo heel lief en knuffelig,maar kijkt de mensen aan
jolandje
Geplaatst: 01-12-11 22:36
haha, nee het maakt yuma niks uit, die vind iedereen lief, als ze maar kriebelen ik ga waarschijnlijk yuma opgeven voor de springflingshow in april, Tess wil hem daar graag showen