We gaan deze bevalling maar gauw vergeten en op naar de volgende
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-11 08:40
Roepnaam is inderdaad Joker Ach ja San vergeten beste is van wel en op naar de volgende. Heb er wel weer van geleerd en we zullen maar zeggen dat hierna alles vanzelf gaat en merrie's makkelijke bevallingen hebben
Bassenqua
Geplaatst: 03-04-11 09:19
Fijn te lezen dat het allemaal goed gaat nu en wat een leuke naam heb je bedacht Mariska. Waardeloos dat je arm en hand zo'n pijn doen maar dat trekt de komende dagen wel weer weg maar Joker staat dan nog wel in de stal, nu hopen dat Xandy zich snel weer fit voelt, die heeft wel een beren klus achter de rug natuurlijk!
Lievemensjes
Geplaatst: 03-04-11 09:25
Wat een leuke mama's
Tosadog
Geplaatst: 03-04-11 09:42
Nou ik HEB geen nagels meer...ik vond het ook zenuwslopend om te kijken, petje af dat je het zelf hebt gered en Natas die midden in een zin wegrende om naar je toe te gaan, super! Wat dat betreft is het heel fijn dat jullie zo dicht bij elkaar wonen. Maar volgens mij is het een heel erg knap veulen, geniet ervan! Leuke naam!
probabeest
Geplaatst: 03-04-11 10:41
ik was naar boven aan het vliegen hier en toen belde sandra net. volgens mij klonk er alleen veeeel gehijg en dat ik die kant op ging
ga ff mail checken , maris had volgens mij droog foto's, ga ik ze hier plaatsen voor d'r
Net als mamma zo apart en gaaf getekend, ene kant geen vlekken, andere kant wel Zijn naam is leuk! Jokertje (doet me wel een beetje aan Oh Oh Cherso denken )
probabeest
Geplaatst: 03-04-11 20:17
jokertje van oh oh cherso inderdaad
ga ff m'n mail checken kijken of mariska nog foto's heeft door gestuurd van vandaag in de wei......
er zit wel zwarte ondervacht onder dat lichtgrijze dus het zal idd wel wart worden maar vind het wel apart dat het zo enorm lichtgrijs is, zo licht heb ik het nog niet eerder gezien.