Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Mariska_28 schreef:Ik zei ook, indien iemand haar hier persoonlijk kent...Paint-horses schreef:Ik zou niet bellen, als ze tijd heeft komt ze vanzelf
Misschien ligt ze nu eindelijk te slapen naar een vermoeiende nacht.
Dan ben ik misschien raar, maar dan vind ik het niet netjes om niet even 2 tellen op internet te komen om te vertellen hoe het gegaan is.. Ze weet dat er heel veel mensen meeleven hier..
Mariska_28 schreef:Ik zei ook, indien iemand haar hier persoonlijk kent...Paint-horses schreef:Ik zou niet bellen, als ze tijd heeft komt ze vanzelf
Dan ben ik misschien raar, maar dan vind ik het niet netjes om niet even 2 tellen op internet te komen om te vertellen hoe het gegaan is.. Ze weet dat er heel veel mensen meeleven hier..
Mariska_28 schreef:Dan ben ik misschien raar, maar dan vind ik het niet netjes om niet even 2 tellen op internet te komen om te vertellen hoe het gegaan is.. Ze weet dat er heel veel mensen meeleven hier..