Nog gefeliciteerd met je veulen. Het is echt een leuk veulentje. Mooi koppie, mooi halsje, leuk type. Lekker hyper
wat wil je nog meer! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wat wil je nog meer! HorseMoments schreef:Hey Amaze,
Nog gefeliciteerd met je veulen. Het is echt een leuk veulentje. Mooi koppie, mooi halsje, leuk type. Lekker hyperwat wil je nog meer!
amaze schreef:HorseMoments schreef:Hey Amaze,
Nog gefeliciteerd met je veulen. Het is echt een leuk veulentje. Mooi koppie, mooi halsje, leuk type. Lekker hyperwat wil je nog meer!
.....dat ze gezond blijft ,en dat ik haar strakjes voor een leuke prijs aan een liefhebber kan verkopen !
)!! Janniek schreef:Ga je nog met haar naar de keuring?
Gitta1977 schreef:amaze schreef:....dat ze gezond blijft ,en dat ik haar strakjes voor een leuke prijs aan een liefhebber kan verkopen !
Niet te veeleisend he...![]()
Gefeliciteerd nog (of had ik dat nou al ergens gedaan, weet het niet meer...)!!
Ik had je reactie ook al gemist !
Heb ik wel vaker last van...
Maar niet minder gemeend hoor!

Sjoert schreef:Gitta, is dat ouderdom?![]()
![]()
Gedraag je ja...
Ben dan wel net jarig geweest maar dat hoef je er niet nog een keer in te wrijven hoor...
Dank je Eilander !

amaze schreef:Een kleine update van De Luxe nu 4 weken, immiddels wel een beetje overbouwd...
Vanavond is Opium (helaas) weer geinsemineerd .
Henriette wilde graag De Luxe zien bewegen ; we hebben ze maar even de bak in gejaagd.
sandradeboer schreef:amaze schreef:Een kleine update van De Luxe nu 4 weken, immiddels wel een beetje overbouwd...
Vanavond is Opium (helaas) weer geinsemineerd .
Henriette wilde graag De Luxe zien bewegen ; we hebben ze maar even de bak in gejaagd.
Hallo Amaze, wat een mooi veulen zeg. Mooie hals er op hoor!
Waarom is Opium 'helaas' weer geinsemineerd? En van welke hengst?
mbkaatje schreef:Beweging is een beetj moeilijk te zien vanaf een foto. Maar ze ziet er goed uit hoor. Wat een lekkere billen zitten erin.
De merrie ziet er trouwens ook weer top uit.
Geloof me ; ze kan heel fijn bewegen met vooral veel souplesse .
mbkaatje schreef:Gelukkig maar. Het mikt zo nauw op welk moment je de foto maakt.
Ik vind het zeker een leuke, maar ik vond je veulen van vorig jaar net even mooier.