Ik weet niet of ik zoveel foto's mag plaatsen, toch wil ik ze heel graag laten zien, dit zijn de laatste foto's die gemaakt zijn van de twee veulens. Het klinkt misschien raar maar het liefst had ik ze niet begraven (na dan he, zo denk ik nu) pfff nu kan ik ze niet meer aan raken, er naar kijken... vandaar ook dat ik zoveel foto's heb gemaakt. (kan me voorstellen dat er mensen zijn die dat raar vinden)

er zit nog steeds veel zand op de veulens op deze foto's hier zie je de bles van het vosje

duidelijk een vosje kijk maar naar de maantjes, geen een eiige tweeling dus, maar wel in een placenta.

haartje in de oren

van het zwarte veulen heb ik ook meer foto's van dichtbij, maar omdat dit veulen al 2 dagen dood was ziet het er minder prettig uit op de foto's. dit in de andere kant dan die op de andere foto's het vocht is dus ook naar beneden gezakt, ik heb hem wel recht kunnen leggen zo zie je dat die rare rug gewoon goed was maar verkeerd lag.

een hele rare foto vind ik dit, maar toch wel mooi

hier zie je ook de zwarte maantjes

de laatste foto

ook de laatste

het boompje nu nog klein

en de bloempjes
Het spreekt voor zich dat deze foto's niet zomaar gebruikt mogen worden, ik wil iedereen bedanken die zo mee leeft, ook de eigenaresse ven Geronimo en de mensen van het dikkebuikentopic. Omdat er iemand vroeg of ik Syl nou weer door de zelfde hengst wil laten dekken, ik wil even heeel duidelijk vermelden dat dit absoluut niets met de hengst of merrie te maken heeft.