Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Muzefee schreef:Veroordelen betekend nog altijd een oordeel uitspreken.Dusjah, gek dat ik me veroordeelt voel.
Het gaat tenslotte om mijn pony, die ik volgens jullie niet goed zou verzorgen.
e_horse schreef:Muzefee schreef:Veroordelen betekend nog altijd een oordeel uitspreken.Dusjah, gek dat ik me veroordeelt voel.
Het gaat tenslotte om mijn pony, die ik volgens jullie niet goed zou verzorgen.
Je verzorgt haar prima! Ze heeft alles wat jij maar kunt wensen.
......
Een beetje minder verzorgen zou nog beter zijn.
Helaas heb ik fouten gemaakt en mijn tweejarige een tijd op stal gehad vroeger, maar ik hoopte eigenlijk dat anderen die fouten niet meer zouden maken.. Een paard hoort tot minimaal zijn derde jaar de hele dag en nacht in de wei of in een vergelijkbare omgeving waar hij contact kan hebben met soortgenootjes en zich kan uitleven.
Ik heb mijn fouten goed gemaakt; mijn paard staat nu al jaren dag en nacht buiten. Wat doe jij met al deze meningen van anderen? Ik hoop dat het je positief aan het denken zet. Zoals JoviBan al zegt: het is aan jou wat je ermee doet, wij geven alleen onze mening.
Pletje123 schreef:Het is niet per definitie fout om je paard op stal te hebben in de winter. Als ze er maar een aantal uren per dag uit komen om lekker sociaal bezig te kunnen zijn en zich uit te leven.
kannie schreef:oh dus een veulen moet tot 3 jaar op de wei staan omdat dat zo natuurlijk is en dan is het over met zijn leventje want dan moet hij zich opeens helemaal aanpassen aan de mens...sorry, blijf het krom vinden.
ben het ermee eens dat veulens lekker moeten kunnen spelen, socializen, buiten moeten komen iig een paar uur, tuurlijk! maar dat ze er slechter van worden als ze snachts binnen staan (en dan nog in een loopstal met soortgenoten) ik vind het pure onzin!
Arabesk schreef:als dit paard in een loopstal staat dan is mijn commentaar niet op TS van toepassing.
Arabesk schreef:Maar uit de overige reacties blijkt wel dat er nog te veel mensen zijn die kennelijk geen probleem zien in het huisvesten van een (jong) paard meer dan de helft van het etmaal in een box met dichte zijwanden of tralies.
Citaat:Verder een leuk halster trouwens, 'later als ie groot is' een bijpassend dekje denk?