@ RoughRebel oeps ik ben helemaal vergeten om aan jou temelden dat mon was bevallen. Sorry daarvoor, alles ging zo snel dat ik zelf niet eens op aarde ben van geluk! Woensdag is die 1 week oud en zal wat nieuwe foto,s maken want hij is nu zoo donker geworden!
@ Sence dankjewell en ja monnie is zooooo trots en lief voor der zoon echt geweldig om je merrie eens zo tekunnen zien en zo zorgzaam
Ik heb vandaag wat nieuwe foto,s gemaakt al zijn sommige niet echt mooi. Er was iets met de bat en de lens. Zal morgen even kijken hoe en wat. Cypress-Hill vandaag dus 5 dagen oud
En dan ben je moe en wordt het tyd dat je lekker gaat slapen!
@ ProudJustify jaa klopt het was een foutje van manlief, en aangezien ik zoooo in de wolkje,s zat heb ik er verder niet bij nagedacht! Maar de h is netje,s weggehaald
Jaaa uit deze naam daar waren we zo uit Deze naam is van een rap groep Zover we hebben kunnen zoeken is er nu maar 1 paardje die zo heet die van mij dan dus, en dat wilde ik heel graag.
Vandaag is Cypress-Hill een week oud en wat gaan de dagen snel zeg!
Cypress heeft het schoppen en steigeren uitgevonden waarvan mama aardig wat beenwerk naar haar zie komen. Hij vindt het ook geweldig om als ik mama hooi geeft om daarin tegraven en dan een plasje in tedoen. En mama duwd het weg en dan zie je Cypress ineens weg rennen en een bok en lol dat die heeft