Het lijkt alleen raar omdat het geschoren is, op 1 foto zie je hoe dik der niet-geschoren haartjes zijn. 
Ik hoop ook dat ze een schimmel wordt!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Het lijkt alleen raar omdat het geschoren is, op 1 foto zie je hoe dik der niet-geschoren haartjes zijn. 
Girlgamer schreef:En weer een prachtveulen van Siv. Wat een lekker ding zeg!
Misschien heb ik het gemist, maar waarom is de neus geschoren?
Haar neusje is geschoren (dit is het 1e jaar dat wij dát doen) om haar koppie te accentueren
SjilliejJj schreef:Laat de andere maar zeuren, zijn vast stiekem jaloers
(as always .....)

Mooie papa heeft ze ook
DaanxBien schreef:haha ik vind de neus zeer arabier achtig ja ,
mooi veulen hoor ! als je me nog een kado voor mn verjaardag wil geven
best gek dat de ouders schimmel zijn en zij een vos.
maar tblijft een leuk ding
ilsepilse schreef:DaanxBien schreef:haha ik vind de neus zeer arabier achtig ja ,
mooi veulen hoor ! als je me nog een kado voor mn verjaardag wil geven
best gek dat de ouders schimmel zijn en zij een vos.
maar tblijft een leuk ding
Maar het zal dan haast ook wel nog een schimmel worden met 2 schimmels als ouders.

maar absoluut een prachtig veulen

)

mickey1989 schreef:Hebben jullie ooit een rasbeschrijving van een Arabier gelezen? Zo'n 'deuk' is een kenmerkende eigenschap van dit ras. (dat dit nog uitgelegd moet worden)
. Lijkt me wel een eigenwijs ding!
danamuts schreef:wat een gaaf veulen, supersjiek koppie erop. neus heeft idd een vertekend beeld, als ik hem vergelijk met je foto in je profiel. Het lijkt wel of ze superlange benen heeft, zeker op die foto dat ze door de bocht vliegt! veel plezier nog met haar! ( en paps en mams)