Mwah hij is niet zo groot als cassanova maar ja hij heeft ook 3 weken korter in Turella's buik gezeten!
 Mwah hij is niet zo groot als cassanova maar ja hij heeft ook 3 weken korter in Turella's buik gezeten!                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mwah hij is niet zo groot als cassanova maar ja hij heeft ook 3 weken korter in Turella's buik gezeten!

( is donker , smaken verschillen he)
 ( is donker , smaken verschillen he) 

Maar ik vind dat witte wel wat hebben helemaal dat blesje!
 Maar ik vind dat witte wel wat hebben helemaal dat blesje! 

minnie_muis schreef:Leuk Ods! Iedereen vind die donkere nu leuker!Maar ik vind dat witte wel wat hebben helemaal dat blesje!
Bedankt verder voor de felicitaties!

Maar ik heb toch een voorkeur voor Turella
 Maar ik heb toch een voorkeur voor Turella  En deze heeft 9 dagen korter in zijn moeder gezeten en Cassanova heeft het 2 weken langer gemaakt. Daar ligt het waarschijnlijk ook wel wat aan!
 En deze heeft 9 dagen korter in zijn moeder gezeten en Cassanova heeft het 2 weken langer gemaakt. Daar ligt het waarschijnlijk ook wel wat aan!