Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ikkedus schreef:Wat is dat dingetje aan de linkerkant van haar hals? Is dat nog een stukje waardoor medicijnen evt makkelijker toegediend kunnen worden?
( ik vind haar toch wel een stuk leuker met de flappers naar voren hoor).
Cheytjuh schreef:Camera hangt inderdaad al sinds hun terugkomst 24/7 in de stalik kijk ook een paar keer per nacht, verder ook als ik niet op stal ben wel een paar keer.
Ze is verder gewoon prima te passen, rent als een gek door de stal , drinkt goed, eet hooitjes en is gewoon haar normale zelf.
We zitten er bovenop dus, even afwachten hoe het gaat de komende 2 dagen
Nadeel van de camera is dat ik zelf gewoon minder rust heb want : eventjes kijken op de camera en als ik haar dan rustig zie slapen, dan maak ik me ergens ook weer druk want, oh is ze wel goed te passen.
Terwijl gewone veulens ook gewoon liggen te slapen en dat heel normaal is
pien_2010 schreef:Wellicht heeft ze wat verhoging vanwege al dat rennen.
Cheytjuh schreef:ikkedus schreef:Wat is dat dingetje aan de linkerkant van haar hals? Is dat nog een stukje waardoor medicijnen evt makkelijker toegediend kunnen worden?
( ik vind haar toch wel een stuk leuker met de flappers naar voren hoor).
Ah nee dat is een korstje nog van het infuus, de huid is nu genezen en het korstje valt er bijna af
Blauwe verbandje er net af gehaald, zit nog een heel klein wondje, daar honingzalf op gedaan en in overleg met de dierenarts niet weer verbonden.
Ze was heel boosdus ik denk dat ik mn bonuspunten weer vergooid heb
@kiko: ik ben redelijk rustig weer, nu uit de nachtdiensten dus nu kan ik hopelijk ook even goed bijslapen en het even rustig aan doen
Ik merk wel dat ik me om het minste of geringste wel erg druk maak, maar dan probeer ik echt even tegen mezelf te zeggen : Chey, je doet wat je kunt, niet druk maken. De korte lijntjes met de dierenarts zijn fijn, maar ik kan ergens nog niet 100% genieten. Helemaal niet nu ze dan iets weer hoger zit qua temperatuur en wat zwaarder ademt. Maar goed, dierenarts is op de hoogte, we volgen die adviezen en houden haar goed in de gaten.