nee ze gaan hier nietecht op het land. Wel overdag gewoon in de wei. Door omstandigheden is hier in het stalmanagement helaas een wisseling van de wacht geweest, dus vandaar ben ik ook op zoek naar een andere (betere) plek. Maar het valt niet mee om wat te vinden, ben al sinds november aan het rondkijken
Wauw kimmsel die manen van mams
wat prachtig!! En wat heerlijk dat je ze nog bij elkaar hebt lopen. Gaat je jaarling ook zulke gemixte manen krijgen? En wat fijn dat ze meegaat op buitenrit! Ik zou dat ook zo graag doen, maar durf nog niet
@charaz mijn jaarling (nu 13 maanden) is ongeveer 1.43m. amateuristisch gemeten. Ik weet niet wie de vader is maar we denken dat ze iets groter gaat worden als mams, en zij is ongeveer 1.57m. Maar als ik dan naar de grootte van de ouders van jouw jaarling kijk, zou mijn jaarling nog wel groter moeten worden? Ik snap er soms niks van en volgens mij verschilt het groeiproces soms ook erg tussen paarden, en tussen rassen. Maar in de zomer groeien ze het meest he
de groei van Roos heeft in de winter echt stilgestaan, ze is alleen maar in de breedte gegroeid dus deze zomer even kijken hoe hard ze gaat. 

hoe is dat bij die van jullie?

, ga je met hem western rijden?