Afgelopen zondag was hij jarig, 11 jaar alweer
Kijk dan!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
) Dan heb je straks 3 hengstveulens waarbij je niet meer weet wie kan blijven
Maar ik snap wel dat je het lastig vindt!
(met je gewenste merrieveulen dan)
en uiteindelijk wil ik heel graag een merrieveulen houden, omdat ik heel graag dit lijntje altijd wil blijven voortzetten. Het begon bij Corina, een Halfingermerrie die ik ging verzorgen vanaf mijn 11e verjaardag. Toen ik 12 was, werd Daisy geboren en haar heb ik twee jaar geleden, op haar bijna 25e en mijn 37e, in moeten laten slapen. Nu is Fi daar als Daisy dr kind, nu 9 jaar en daar wil ik dus ook heel graag weer een merrie van waarmee ik dan weer verder kan als Fi zelf oud en op is. Dus dat hoeft niet a la minute, alleen ik weet als geen ander dat niet alle paarden 25 worden, dus hoe eerder het merrieveulen van Fi geboren wordt, hoe eerder ik een opvolger heb waar ik mee verder kan blijven fokken 
Al zou het financieel lukken, ik wil ze ook alle aandacht en liefde geven die ze nodig hebben en dat wordt met 4 erg lastig naast een fulltime baan. Daarnaast zijn er hier in het westen weinig stallen te vinden waar ze in de winter ook buiten komen, laat staan eentje die plek voor vier heeft (uberhaupt een stal die plek voor 4 heeft), wat dus de kans groot maakt dat ze op verschillende stallen komen te staan, of op een stal waar ze niet in de winter buiten komen, waardoor het mij dus nog meer tijd gaat kosten, die ik niet heb, omdat ik ook moet werken om ze te onderhouden 
)
Citaat:Maar ik geloof nog steeds dat ik dat antwoord vanzelf krijg

I blijft heel lief doodstil staan. Blue vindt het spannend en gaat liever achter mij staan (Fi denkt: Jij bent er, ik heb dus oppas, joe joe. En staat 50 meter verderop te vreten)

KootMiraDrum schreef:Maar moet je persee ieder jaar fokken? Er zijn al zo gruwelijk veel paarden/pony's....