Ook gestemd op jullie!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sky_As schreef:wellicht vertekenen de foto's iets, maar ik zou der goed in de gaten houden op wormen.....
ze ziet er wel echt heel lief uit! hoop echt zo dat dit straks helemaal je droompaard is!
Toen ze hier kwam zag ze er goed en rond uit maar denk door de stress iets ingevallen waardoor het wat op een wormenbuikje lijkt. De eigenaar van de opfok heeft een heel strict ontwormingsschema en heeft zich er heel erg in verdiept, ik vertrouw hun daarin dan ook volledig. 
Ketly schreef:Ja het beeld is wat vertekend hoorToen ze hier kwam zag ze er goed en rond uit maar denk door de stress iets ingevallen waardoor het wat op een wormenbuikje lijkt. De eigenaar van de opfok heeft een heel strict ontwormingsschema en heeft zich er heel erg in verdiept, ik vertrouw hun daarin dan ook volledig.
)
Ik/wij heb de luxe in een opfokrijke omgeving te wonen, haha.
Ketly schreef:Nee ze staat bij de Gouden Hoep.
Ik ben helaas al een tijdje niet geweest omdat er droes heerst op stal. Gisteren even gehoord hoe het daar gaat maar Sauvelle was nu wat sloom dus hij verwacht dat ze helaas ook droes heeft.. Een spannende tijd en hopelijk is ze er snel doorheen. Ik ben blij dat ze in zulke goede handen is en heb er alle vertrouwen in dat ze er alles aan doen om haar er bovenop te krijgen.
Ik vind het lastig of ik mij veel zorgen moet maken omdat je wel leest dat het veel voorkomt bij jonge paarden en zelfs dat elk paard er bijna wel mee te maken krijgt. Maar toch komt een klein percentage eraan te overlijden en na alle ellende moet ik er niet aan denken om haar te verliezen.