En Sam, zoveel ervaring en dan nog bezweet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maflinger_S schreef:Fijn dat ze weer thuis zijn en hopen dat het goed blijft gaan qua water.
Sam heeft een nieuwe naam nodig. Ik stel voor: Watje. Nou kan het zijn dat jij als Belgische paardeneigenaar niet precies weet waarom ik deze naam voorstel maar dat hoor ik dan wel.

Op de foto toont het dan nog meer bruin. Irl oogt het echt zwart. 
Rêve was heel donkerbruin en werd uiteindelijk zoals ze nu is. Maar die was bij haar 1e verharing een stuk lichter dan wat Joy nu vertoont.
Ben erg benieuwd hoe hij op zijn lijf er uit gaat zien want de benen zijn sowieso vaak wat donkerder. Maar denk dat ik hem toch ga testen. Via Etalon kan ik ineens wffs testen zie ik.. Art_Ificious schreef:Haha stoere joy.
En Sam, zoveel ervaring en dan nog bezweet
No problem. Maar Rêve en "zijn" veulen (want hij ziet het echt ook als zijn veulen
)die eerst opgeladen werden. Da's een probleem.
Maar we konden niet meer door langs de trailer die al klaar stond. Eigenlijk was ons plan om eerst Sam te laden omdat we hem kennen maar dat lukte dus niet meer. De trailer moest eerst aan de kant en dus moesten Rêve en Joy eerst. 
Die was een soort "koffievos" maar niet zwart. 
Niet lomp, maar wel erg gespierd. Kleine bodybuilder.
wordt hij ggk zal hij ook ter dekking aangeboden worden maar hij heeft nog wat hordes te nemen eer het zo ver is. 
op de vrachtwagen kan je haar voor je op sturen zonder touw ... maar trailer vindt ze inderdaad helemaal niks. 

en het vertedert mij juist ook al is het niet mooi. Duidelijk is gelijk wie Polie is.