Koper: ik moet wat in die hyper-dynamische banenmarkt hè

De rest allemaal bedankt voor de leuke berichtjes

Nou de dag begon internetloos en met hele koude, harde wind. Dus weinig bokt voor mij en weinig buiten rennen voor Vu. Ze is overdag 2x even kort buiten geweest maar omdat ze het koud kreeg als ze stil stond was dat dus even lekker racen en daarna weer slapen in de stal.
Dus ik was weer druk met hooiruif spelen en heb heerlijk op stal zitten suffen met Vu en Kirs. Dat is alleen niet heel interessant materiaal voor foto's, dus ik dacht even dat jullie het vandaag moesten doen met een knorrige Vu die eigenlijk gewoon moet gaan slapen en daarom slaap-boos wordt. Ze kan al leuk piepen (en ja, ze wordt boos omdat iemand haar aanraakt en die iemand is ze zelf

Maar toen.. werd het rond 8 uur s avonds toch nog even lekker weer! Dus de stal kon weer lekker open. De eerste vijf minuten kon ik nog wel wat 'standaard' nette foto's schieten.

Maarja, het kroelen werpt zijn vruchten af waardoor die rare tweevoeters toch wel steeds interessanter worden. En zie dan nog maar eens gehurkt op de grond een drakenkind uit je lens te houden. Die natuurlijk ook het liefst in volle galop aan komt rennen

Hoi daar

Was toch nog even heerlijk genieten, naar het schouwspel kijken onder een prachtige lucht

Morgen gaan we haar eens kennis laten maken met de skippybal, dan heeft ze wat anders dan haar moeder om tegen te trappen