de bal is helaas gesneuveld. De stalhond vond hem ook wel leuk tijdens een baldadige bui. Goed excuus voor een roze bal Ik zal ook weer eens wat foto's maken want meneer is de 2 maanden al weer gepasseerd en flink gegroeid. ongeveer 115 cm en zijn kont 117 cm. Volgende week gaan we 2 weken met vakantie en zal ik hem serieus gaan missen. De oppas kijkt al uit naar de kroelmomenten.
En vandaag voor het eerst geoefend met vast staan aan een touw: Hij stond op z'n dooie gemakje tussen Anouk en Abby en stond zelfs een beetje te doezelen. Super relaxt en na dat zware werk uiteraard een lekkere kroelbeurt
abrina71
Geplaatst: 19-07-16 18:01
Coole naam zeg.
Natascha
Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-16 20:02
Net terug van vakantie en gelijk wat foto's gaan maken bij de paarden. Ongelofelijk wat een veulen in een paar weken tijd kan veranderen. Flink gegroeid en als een toverbal verkleurd. Maar nog net zo kroelerig. 3 maanden oud gisteren. Een kijkje in zijn vermoeiende leventje:
graspollen temmen
paparazzi fotografen ontmaskeren.
gevaarlijke pitbull verjagen
nieuwe speelbal uittesten- die had wel wat groter mogen zijn.
Maatje shet Hij is al uit zijn veulenhalster gegroeid. Was een vermaanddagscadeautje
Natascha
Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-16 18:03
Wat te doen met warm weer en een trosje paarden? Vroeg uit bed en een "schrikparcoursje" zetten. De enige die er van onder de indruk was was welshcob Abby. Anouk is niet gauw onder de indruk, Neo vond alles leuk, vooral toen hij er achter kwam dat hij een hoop kon slopen
Vooruit dan maar, eerst even alles verkennen naast moeder: He, mijn krokodil, wat doet die nu hier?
En jij, wat doe jij daar? Staat daar een beetje foto's te maken.
Netjes over het zeil heen lopen.
Maar het zeil opstropen en er mee gaan lopen gooien was veel leuker.
4 grote speciekuipen waar Anouk haar voet opzet en dan een snoepje krijgt? Kan ik ook. Geen snoepjes voor mij maar een lekkere buik kriebel doe ik het ook voor.
Kijk eens wat ik gevonden heb.
Moeder inpakken in plastic was ook niet echt indrukwekkend. Ging er alleen maar mee lopen klieren.
Alleen de oranje plastic onderdoorloopvlaggetjes waren een beetje eng, maar als je moeder het goed voordoet dan valt dat ook allemaal wel mee
Onze stoere man is wel een Penny magneet hoor. Laat je je bijrijdster heel even alleen met een onschuldig veulentje krijg je dit....
"ja maar dat is afwasbare kinderhaarmascara". jaja. Meneer staat mooi voor joker
en in de zak met reflecterende spullen zaten ook nog hele mooie beenbeschermers. voor schut gaan doe je in stijl.
En het zit ook nog in de familie. Dit lieve kleine Penny meisje heeft mijn paard met het WK in 2014 helemaal oranje met goud gespoten voor een wedstrijd voor Brooke animal hospital. Ze won er de eerste prijs mee voor originele outfit
Laten we het voortaan maar op oranje elastiekjes houden en alle verkleedartikelen uit de buurt van de buurt van de paarden houden.