Toen ik die foto gemaakt heb en m terug zag schrok ik zelf ook maar als ik zie wat voor een joekel van n veulen eruit is gekomen en hoe slank mijn merrie nu weer is snap ik t best
Ondertussen heeft Gentle z'n 1e bui regen ook al gehad... hij gaf er niet veel om maar Jill des te meer, die stond aan het hek als n malloot mij te roepen omdat ze echt naar binnen wilde
En ik denk dat ze d'r veulenhengstigheid heeft, ze stond toen straks naar m'n ruin te piepen... wel vroeg als je 't mij vraagt maar goed (Gentle is nu n week oud).
Vandaag was meneer boos... ik moest wat staart haren hebben om op te sturen naar de usa zodat hij 5 panel en kleur/patroon getest kan worden maar meneer vond het absoluut niet kunnen dat ik aan zijn mooie staart zat
Het lijkt wel boze meneer Siplip op de 1e foto, maar hij fleurde al snel op zie ik op de andere foto's De turbo knop ook even weer aan gezet met mam. Geniet weer volop van de mooie foto's van Gentle.
Wat is ie toch mooi, zelfs als hij zo enorm knorrig kijkt. En dat kunnen we hem niet eens kwalijk nemen, want serieus, trek je nu werkelijk zijn prachtige staart haren eruit! Hahaha. Ik ben benieuwd naar de uitslag van de kleurentest, maar ik geloof dat het bedrijf in de US niet heel vlot is, of wel?