Aah wat een leuke veulentjes ik zie dit topic nu pas, ik vind Breeze echt heel erg mooi! ik zou mijn veulen ook graag laten scheren maar ik twijfel nog of dat wel slim is omdat het natuurlijk weer langzaam kouder gaat worden
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-15 14:09
dank je druppie als het niet nodig is zou ik nu niet meer scheren hoor, wij hebben het natuurlijk voor de keuring gedaan, maar het word straks echt te koud, of je moet met dekentjes aan de slag willen
Liever niet, maar ze zitten met luis dat is eigenlijk mijn hoofdreden om ze te willen laten scheren.. maar ben gister met de behandeling begonnen en over 10 dagen nog een keertje met dat spul wassen als het dan niet weg is zullen er toch dekens en een scheerbeurt aan te pas moeten komen ben ik bang..
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-15 09:34
oh ja, dat is een ander verhaal, jammer,maar noodzakelijk dan
Kanto
Geplaatst: 12-12-15 23:14
Hoe gaat het met ze?
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-15 00:13
het gaat heel goed met ze, Blue is een paar weken geleden naar een nieuw thuis gegaan, echt een heel mooi plekje Breeze is nog hier en doet het ook goed, hij staat met zijn vader en het ruintje samen en dat gaat ook heel goed , hij staat wel te koop, maar ach, ik heb er geen haast mee, hij is zo leuk, echt een gezellige kroelkont , hij is ondertussen wel een wollige haarbal geworden én vies, want door al die regen is alles een dikke modderbende hier
voor 2016 verwachten we weer 2 veulentjes, als je het leuk vind om te zien, dan is hier de link naar het volg topic