astrid ja heb al eens een halstertje geprobeerd maar was nog veel te groot, alles ging over hoofd en hing aan haar hals, dus zal een kleiner moeten proberen.
ze glimt echt in de zon , maar vandaag helaas slecht weer hoor
Ik had hetzelfde, halster te groot en ook niet goed want de gesp zit op de neus en kan niet verschuiven. Krijg nu een touwhalstertje van een vriend die hij zelf gemaakt heeft. Ik knoop wel elke dag even een touw om d'r hoofd als een soort van halster zodat ze goed went aan allerlei gefrummel aan d'r hoofd. Ook zet ik er af en toe wat druk op zodat ze daar ook aan went.
Ik had gelukkig halstertjes in verschillende maten toen hij een dag oud was kreeg hij het voor het eerst om.
Fotsy
Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-15 21:42
voor de geïnteresseerden die vinden dat Lilly heel bleek is , dit was mijn palomino merrie die ondertussen al tien jaar geleden overleden is , even eerbetoon als veulen
driejarige
sorry voor de slechte foto's maar ik heb er helaas niet echt veel
dank je en vandaag weer rijtje afsluiting geplaatst zodat onze kleine meid nu niet meer kan ontsnappen de deugniet
mama spelt haar soms ook even de les hoor als ze te wild op haar af komt
zou ik het eten moeten opdrijven? op de verpakking staat dat zogende merries meer brokken moeten krijgen tot 6kg die zijn gek zeker dan heb ik een olifant in plaats van paard, ze krijgt nu een schep smorgens en eentje savonds, ze is toch niet te mager? Lily drinkt wel heel veel en eet soms al gras mee, best grappig met haar kort halsje en lange beentjes ja heb ook nog kleiner halstertje liggen maar ik probeer nu overal goed aan te zitten en zeker aan haar oortjes dan ze straks gemakkelijk een halster op kan.
eten, slapen en lekker vrij rondrennen, wat een leven he
Wat ik deed is vanaf dag 1 rustig in een hoek zetten, daarbij de Binti-knop installeren (lekker kroelen op de onderhals, 1e veulen Binti vond dat heerlijk, en de 2 zusjes die erna kwamen ook, maar de "knop" bleef Binti-knop heten ) en dan het halster om doen.
DWensink
Geplaatst: 07-04-15 13:53
Wat een plaatje, gefeliciteerd zeg!
Fotsy
Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-15 15:06
Dank jullie, ik vind ze zo mooi en ze heeft zo een fijn hoofdje Gisteren viel het weer wat tegen
Maar vandaag mooi weer
En gebeld vandaag en Lily kan ingeschreven worden in het Royal Belgian Palomino stamboek nu de papierenwinkel inorde brengen.