Nogmaals gefeliciteerd met je prachtige veulen! Ik ben benieuwd hoe hij gaat uitgroeien. Mooie naam ook!
wodant
Geplaatst: 30-08-14 21:32
Prachtige naam is het geworden ! {heb alle 2 de topics gevolgd} Het was lang wachten maar wat is het een prachtig mannetje geworden en hoe lief blue erbij staat !
Wow wat een beauty! Hij was het lange wachten wel waard denk ik zo Gefeliciteerd!
CrazyCat
Geplaatst: 30-08-14 22:01
Een hele mooie naam, voor een heel mooi ventje. Die galopfoto lijkt het bijna zilverappelzwart, maar het is net te rood. Die zijn de eerste dagen eerder grijzig en worden daarna meer dat creme, maar dan nog niet met zo'n rode gloed.
Grootste kans lijkt me zilverappelbruin met een klein kansje op zilvervalk. Ik vind zilverbruin prachtig als ze ze volwassen zijn, zoals de foto die Zamora postte.
Er zit een prachtig koppie op en hij lijkt erg groot. Een erg leuk gelukt experiment!!!!
Geniet van je heerlijke mini kudde.
Koper
Geplaatst: 30-08-14 22:05
Over een maand of zes mag je 'm komen brengen hoor Katja, ik heb wel interesse Sjeez wat is 'ie goed gelukt, knap gedaan van Set. Herstelt ze goed?
Heel veel plezier en geluk met je knappe hengst, ben benieuwd wat de kleurtests gaan uitwijzen. En dat er maar veel foto's mogen volgen
idylle
Geplaatst: 30-08-14 22:05
Fijn dat Set wat opknapt! Wat een plaatje van een hengstje en wat een mooie aparte naam!