Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Fijn dat je tot nu toe tevreden bent en tja dat karakter
past bij mams en baas
Als ze zo knap wil blijven ga ik over 3 jaar een hele knappe opvolger voor Sam hebben (en als mijn man zijn zin krijgt mag ze, als ze daar oud genoeg voor is, haar eigen terrorist op gaan voeden. Weet ze ineens wat ze haar eigen moeder aan gedaan heeft.
).
Het is heerlijk genieten met haar. Ze loopt nu met me mee aan een touwtje als Pret getraind wordt omdat ze anders pogingen onderneemt om over de draad te springen en ik bang ben dat ze zo haar benen nog eens breekt, dat doet ze niet als Pret gewoon bij haar staat overigens en dan kan ze zo heerlijk haar hoofd over mijn arm leggen en dan moet je ons zien lopen.
Rêve met haar hoofd in mijn elleboog en dan moet ik over haar neus aaien...
En zo lopen we dan samen...
Ik zei ook al tegen de bijrijdster "zie je ons al later op wedstrijd als Rêve tegen de 1.60m is over het terrein gaan zo?"

En niet meer terug geven he, ook niet opeten trouwens, ze had 'm gewoon vast... Tot het vuur bij de filter kwam en die heet werd... Toen was de sigaret niet meer interessant.
de eerste stappen zijn genomen en goed gelukt!
(enfin ik als dressuurruiter iig.
)
En ik droom zelfs nu al van een kleinkind van Set terwijl het kind er nog niet eens is! Dromen mag altijd