Wat een prachtbeest! Ik weet dat je al van iedereen zo ongeveer hoort maar deze zou ik ook wel willen hebben. omdat er flemmingh in zit en hij is bont!!(Sabino) Sinds mijn eigen paardje ben ik daar helemaal fan van!!! En Negro is ook echt een gave hengst!
Wat is het toch een heerlijk ventje Ik denk dat deze het verder gaat schoppen dan alleen buitenritjes. Ik ben heel benieuwd hoe hij zich verder gaat ontwikkelen.
different1
Geplaatst: 30-03-14 00:12
is het nog geen tijd voor nieuwe foto's?
UK_eef
Geplaatst: 30-03-14 12:16
Dit vind ik vooralsnog het leukste boktveulen van 2014!
Haha zeker tijd voor nieuwe foto's maar, door pijn in mijn knie heb ik even wat minder behoefte aan het rondlopen in de paddock met mijn camera. Toch komen er echt wel weer nieuwe foto's want Julius is te leuk om niet aan bokkers te laten zien.
Als ik niet meer op krukken loop en handen vrij heb voor een camera Meneer loopt overdag buiten en staat 's nachts op stal. Buiten heeft hij inmiddels gezelschap van een 10 dagen oud merrie veulentje met de naam Jeudi vk. Zij blijft nog dicht bij de merrie maar, spelen komt vanzelf. Julius vk is al wel heeeel nieuwsgierig. Daar hoop ik dan wel foto's van te kunnen maken. Donderdag kijkoperatie, hoop daarna snel weer normaal te kunnen lopen en mijn handen vrij te hebben.
Voor iedereen wie tot nu toe heeft gedacht, die wil ik! Julius vk zal op de veulenveiling van Borculo voorbij komen Wat jammer dat ik afscheid zal moeten nemen van hem maar, hij krijgt vast een plek waar hij de kans krijgt de wereld te laten zien, wat voor een geweldig paard er in dit nu nog veulen schuilt. Als ik erover nadenk, mis ik hem al.