Wat een mooiert! Merk je nou ook dat hij wilder is dan een "gedomesticeerd" paard, of hoe noem je dat... Koninks zijn in principe wilde paarden toch?
alleen in nederland is de konik een wild paard. in andere landen rijden ze er wel gewoon op. maar steeds meer mensen in nederland gaan op koniks paarden rijden.
Dank jullie wel voor al jullie lieve en leuke berichtjes! Hij verliest momenteel op allerlei plekken zijn babyvachtje, dus binnenkort (als het weer meehelpt ) maak ik weer wat fotos van hem en breng jullie op de hoogte. Op sommige plekjes lijkt hij diep chocolade bruin te zijn en op andere plekjes grijs SPANNEND!!!
Dank jullie wel voor alle belangstelling en complimentjes
Indah mag aankomend weekend of volgend weekend van de moeder af. Hij komt nu een stuk dichter bij huis te staan en zal daar lekker elke dag de wei in kunnen. Samen met 3 (hopelijk) nieuwe vriendjes
Er begint echt al wat grijs door zijn babyvachtje heen te schemeren, maar het is zo twijfelachtig omdat hij aan de binnenkant van zijn benen ook donkere vlekken heeft zitten Ik heb hem vandaag ook voor het eerst opgemeten, hij is grof gezegd 1,20 hoog.
Ik heb afgelopen week nog wat foto's van hem gemaakt
Wat een fantastisch paardje zeg! Als er hier ooit nog een komt (wat helaas niet aannemelijk is) dan wordt het echt zo iets. Beetje apart, prachtige moeder, toch dat 'pony' erin en de perfecte aftekening (kol en sneb) Als je er vanaf wilt... ik houd me aanbevolen
KimIndah
Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-14 11:55
Hahaha Ellen! Hij heeft wel echt een Dalton karakter, denk dat hij er perfect tussen zal passen
En Aartje, ik ben bang dat ik al te gek met m ben en dat hij bij mij blijft haha! Maar ik zal als eerst aan jou denken, mocht hier verandering in komen
Wat een leukerd! Dat is een hele leuke 'oeps'-kruising!
Die zwarte vlekken aan de benen herken ik wel. Ik heb een wildkleur zwarte (oftewel muisgrijs) Ijslander en die heeft hele donkere onderbenen. Op de overgang van donker naar licht heeft ze zebrastrepen. Die donkere vlekken op de benen zou ik dus zeker niet als indicatie voor haar kleur aanhouden, want dat is bij wildkleuren heel normaal
Dankjewel Bernadette! Ja inderdaad, op zijn wang is te zien dat hij muisgrijs is en dat begint nu ook bij zijn borst/hals door te komen. Hij heeft tevens op zijn schouders 2 donkere strepen, die vanaf de schoft een stukje naar beneden lopen. Heel ''wild'' haha! En toch krijg ik kriebels in mijn buik bij de gedachte als hij straks helemaal uit zijn donsvacht is