Ik offer me wel op on Sil mee te nemen wordt ze mn barbiepaardje. Krijgt ze stro tot op haar hoofd, roze dekentjes, verwarmde stal met kussens op de muren
Ik heb nu trouwens het geboortealarm nog niet kunnen testen Ze had hem nog niet om voor de nacht En ze heeft daarvoor ook niet 1 vals alarm gegeven
Wij dat gisteravond nog voor Junita geinstalleerd, gaten boren in de muur voor de buitenantenne...........nou dat was ook echt nodig dat alarm........... 3 uur later
Begrijp je dilemma maar je hebt nog eventjes!!
__Suzanne__
Geplaatst: 29-05-13 18:29
Sappos schreef:
Ik offer me wel op on Sil mee te nemen wordt ze mn barbiepaardje. Krijgt ze stro tot op haar hoofd, roze dekentjes, verwarmde stal met kussens op de muren
* vind ik leuk *
xElienx
Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-13 20:09
Sappos schreef:
Ach wat zou ze het vervelend vinden miss Diva
Madam liet net in de wei even zien dat ze kan DRAVEN en ze is pas 4 dagen oud
Manda, Dat vind ik wel een heeel groot compliment bedankt!
Suzanne, nee ik heb alleen de foto hierboven van haar draf Als ik de cam bij me heb, doet ze het natuurlijk niet
foto's komen eraan
xElienx
Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-13 21:14
Het gaat heel goed met de kleine dame Ze dartelt lekker rond. Ze mag nu ook bij de andere paardjes in de wei, al mogen die van mama nog niet echt in de buurt komen. Het is wel een bijdehand tantetje hoor! pfoe wat een karakter ze is echt al niet meer zo bang en is verzot op knuffelen en kusjes geven (en pootjes ) dekentje om en af is ook geen probleem. Ze vind het wel spannend, maar zodra ik haar los laat blijft ze toch maar staan voor een kriebel