Heel erg bedankt voor de lieve reacties! Damarae danst al heerlijk door de stal, morgen even een uurtje buiten, dus dan kunnen jullie een fotospam verwachten!
Wat een geweldig leuk veulen! Zit er veel Nevaeh bloed/trekjes in?
VdBA
Geplaatst: 25-05-13 20:02
Van harte gefeliciteerd met je nieuwe veulen! Wat een schatje
UMayDream
Geplaatst: 25-05-13 20:04
Muzefee schreef:
Heel erg bedankt voor de lieve reacties! Damarae danst al heerlijk door de stal, morgen even een uurtje buiten, dus dan kunnen jullie een fotospam verwachten!
Ik ben benieuwd naar buiten foto's
JustHorses
Geplaatst: 25-05-13 20:29
Ayla_4Ever schreef:
Wat een geweldig leuk veulen! Zit er veel Nevaeh bloed/trekjes in?
Ben je toch een beetje blij met Damarue, TS (Jodi), ik kan me je tweespalt in je gevoel bijvoorbeeld wel voorstellen. Waarom hij wel? En straks gaat hij ook stuk? Die gaat niet stuk, hij is er voor jou en Heaven, om je te laten zien dat het TOCH kan. Laat nou toe dat deze nou je aub mag troosten. Dat hij Heaven troost lijdt denk ik geen twijfel... ze ziet er op jouw foto's zo tevreden uit. Angst (dat er met hem iets gebeurt) is de slechtste raadgever... in die sfeer mag je niet blijven hangen. Deze gaat het MAKEN, je zal het zelf meemaken.
Ik hoop voor jou ,Heaven en hengstje Damar het allerbeste, en jij mag je ook verheugen in dit zeer mooie veulen (speciaal: die aftekeningen op het hoofdje: erg mooi!). Je nieuwe zwarte kanjer!
Heel, heel veel plezier en geluk gewenst met deze nieuwe aanwas!
Hij heeft zeker wel veel trekjes van Nevaeh en eerlijk gezegd vind ik het wel fijn! Hij is erg op mensen gericht, hij vind het reuze gezellig allemaal. Ga met hem net zo om als met Nevaeh, zo'n band als ik met haar had wil ik zeker ook met hem krijgen, maar natuurlijk mag hij ook lekker pony zijn!
Vanavond was Heaven even moe, hij wist niet wat hij met zo'n kleine mama aanmoest, dus hij rende om Heaven heen, half bovenop haar... Tot hij door had dat mama rustig was en hij zichzelf misschien ook niet zo druk moest maken?
Helaas niet buiten geweest vandaag, stond een frisse wind en nog een paar flinke buien hier. Morgen staat het debuut gepland, het weer lijkt een stuk aangenamer, dus jullie moeten nog heel even geduld hebben (en ik zelf ook, m'n handen jeuken, haha!)
Het is me wel een mannetje hoor, tjonge! Mag Heaven wel beschermers om doen in de stal, want als ze niet snel genoeg melk laat schieten mept hij er flink op los. Mooi karaktertje, ene kant is het echt een knuffel, aan de andere kant is hij ook zo heerlijk gek!
Daarnet lag hij even lekker te slapen, ben ik erbij gaan zitten. Even wat kriebelen aan zijn oortje, zat een kriebel. Dit vond hij zo fijn, dat hij er languit bij ging liggen en ik hem in een diepe slaap heb gekriebeld. Lekker bij hem gelegen, je zag hem dromen, mondje open, oortjes gingen alle kanten op, benen bewegen, zo schattig!