Tiger heeft dit jaar echt super zijn best gedaan!!
Wat leuk tancreda!! Dat is dejavu!! (NotrexTiger) Sta jij daar nu op stal?? Wij zijn nog meegeweest haar weg brengen!
Tancreda4
Geplaatst: 26-05-13 20:10
Ja klopt dat is dr! Daar sta ik sinds vorig jaar juli op stal ja! Super plek! Geluk bij ongeluk dat ik weg moest maar daar terecht kwam. Ik had niet anders gewild en had het eerder moeten doen
Kentaro
Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-13 20:11
Wat is de wereld toch klein Wat fijn dat het zo bevalt!!
Ze zien er stuk voor stuk uit om te stelen, wat een droppies ...
Kentaro
Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-13 22:41
Carina, weet je nog een mooie naam, beginnend met een G voor de kleine beauty van Notre?? Ik mag morgen nog wat doorgeven, anders gaat de eigenaar haar opgeven......
En de pracht van Prelude moet ook nog een naam?! Dus als iemand wat weet
Wat zijn ze ontzettend schattig! Zou ze zo willen hebben haha
pradadaan
Geplaatst: 28-05-13 22:58
moet je voor een merrie of een hengst namen hebben? sorry heb niet alles gelezen
Kentaro
Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-13 23:01
Carina, Ik hoorde het vanavond en je hebt nog wel een paar uur....
De hengstjes zijn net opgegeven en hebben al een naam. De eigenaar zou nog even een lijstje voor me maken Voor de (zwarte) dochter van Notre en de (vos) dochter van Prelude wil ik 2 hele mooie namen doorgeven (die van prelud is er een hoor... Die heeft een partij hoogmoed En vanavond vond ze dat shanti te veel in de buurt was, dus ze gaat er voor staan, draait haar kontje erheen en wil haar even weg meppen......... Daar was shant niet helemaal van gediend
Maar ik snap niet dat men maar door blijft fokken met die shetjes. Er is geen markt, gigantisch overschot.... Zou een verbod op dat nodeloos doorfokken moeten komen....
De dochter van Prelude, Gelude? (Streepje op de e ) Mijn verzorgmeiden hadden een lijstje met namen voor me gemaakt: Gemma, Ginger, Ginny, Gaby, Gilia, Grezy, Gold/goug/goudlokje/goldy, Guusje, Gionne, Gigi.
Kentaro
Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-13 20:30
ze hadden inmiddels al een naam.... Maar we verwachten er nog 2, dus wie weet!?!