leuke foto wat een toppertje he, nogmaals gefeliciteerd
_Angelique
Geplaatst: 25-05-13 22:20
Nogmaals gefeliciteerd met de knappe pa in spe Topper hoor!!!! Goed werk geleverd Es, hij staat er goed op
sandra3235
Geplaatst: 25-05-13 22:22
Ja leuke foto he ,stonden jullie uit te leggen waarom Orion even dubbel in het harnas moest
Dank je,ik ben ook super trots op ons wonderhengstje.....
trollenranch
Geplaatst: 26-05-13 21:50
Esther en Jack, van harte met weer een 1e premie! Hoe ouder hij wordt, hoe mooier. Wat een prachtdier toch... Ik geniet nog elke dag van zijn mooie zoon hier.
Junita haar banden beginnen nu duidelijk slapper te worden, uiertje doet nog steeds niet mee! Gisteren wel haar uiertje gewassen, vond ze niet leuk alhoewel ik het idee had dat ze het stiekem ook wel lekker vond op sommige plekjes. Gelijk ook maar even een stevige poetsbeurt gegeven waar ze altijd wel van geniet.
We wachten het maar weer af.
Lisanfellow
Geplaatst: 28-05-13 17:16
Nou doe maar een foto van die schone tietjes dan Zilla hier doet net alsof ze niet drachtig is
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-13 17:41
Zal vanavond foto's maken. Ik liep net in het land en zag opeens van de achterkant een uier Lijkt opeens hard te gaan dus vannacht maar beginnen met alarm om.
Zilla gaat jou foppen , opeens loopt het er gewoon naast.
Duurt nog wel even hoor, het is zulk prachtig weer, die staan niet vroeg binnen. Zonnetje schijnt volop dus buiten hoef ik niet te proberen, daarbij staat ze ook niet stil in het land. Ze vind dat gedoe om haar tieten maar irritant.
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-13 20:16
Mmm ik weet het even niet meer. Kom net bij Junita vandaan, uier is nog lang niet vol genoeg maar er hangen doorzichtige opgedroogde druppels aan haar tepels. Geen van mijn meiden heeft dit ooit gedaan maar dit hoort toch gelig te zijn ? Als ze binnen staan zal ik eens kijken of ik er een druppel uit krijg om te testen. Krijg nu toch een beetje de zenuwen.
stal_HD
Geplaatst: 28-05-13 20:48
Alsof ze het in de gaten heeft dat er een alarm is om haar te helpen, zodat ze niet alleen hoeft hahaha. Ze kunnen heus wel een beetje vocht verliezen zonder dat het gelijk gelig is. Of plakkerig. Ben erg benieuwd.
PPfff, foto's staan te laden en er gebeurd erg veel hier! Uier loopt vol, druppels ( witte ) melk en de melktest is .................tussen de 6.4 en de 6.8 Boven de flanken is ze opeens ingevallen, puntiger kontje, banden is moeilijk te beoordelen, als ik begin te prikken spant Junita haar kont aan
Foto's komen eraan, jullie gaan echt niet geloven wat je ziet! Gisteren haar tieten nog gewassen, wat ik dus niet goed heb gedaan en was nog minder dan theezakjes.