Pfoei duurt ook al lang bij haar. Is 320 dagen haar langste dracht tot nu toe?
pretty
Geplaatst: 13-05-13 15:41
Mooie mijlpaal in elk geval! En laat ze nog maar een weekje of langer zitten,dan wordt het terug beter weer. Geen weer voor een klein pasgeboren veulentje,poeh..
Testebeest, vorig jaar kocht ik haar met veulen aan de voet van een man die er maar een hengst bij had gegooit en het veulen wel zou zien als het er lag.. Dus geen idee wat ze toen gedaan heeft..
Pretty inderdaad, ik zou zo 330 dagen een mooie vinden, maar dat weer mag echt wel beter...
Ja ben nu alleen aan het twijfelen om het alarm om te gooien.. Ze is ook echt mega dik.. Begint echt op Fewie te lijken(zijn ook halfzussen).. Aan de andere kant ik krijg nog geen druppeltje uit de uier geknepen en dat kan ik toch meestal wel
Ze heeft vannacht nog geen alarm omgekregen, maar zal niet lang duren voordat ze die om krijgt.. Ze had vannochtend nog dikkere uier, maar kan nog voller.. Heb der nu buiten gezet en dan maar eens kijken hoe ze dan zijn.. Ze heeft het wel zwaar want ze is echt mega, begint op der halfzus Fewie te lijken
Tjinta
Geplaatst: 14-05-13 08:41
Gaat echt de goede kant op DL. Als beide uiers gelijk dik zijn zou ik er een alarm op doen al was het maar voor de zekerheid.
Ze is inderdaad erg breed. Vannacht om half 4 een keer vals alarm. Kom ik om half 8 op stal heeft ze haar singel afgewerkt. Onze houdinie. Nusl staartriem en extra dekje in de hoop dat hij blijft zitte.
Ze zeggen altijd als het veulen draait en de merrie gaat wijdbeens staan dan nog ongv 10dgn, bij mij klopte dat. Je moet wel het geluk hebben dat je het net ziet. Mijn merrie was ook stront chagrijnig the nigth before.