Zo, en dan hier even een hele stoere
, o nee, emotionele reactie van mij.
Ik kan vandaag echt alleen maar huilen. Het lijkt wel of alle spanningen en emoties van het afgelopen jaar in één keer van me afvallen door de geboorte van Fiore.
Ik moet zelf ook huilen als ik mijn OP lees, dus als ik jullie heb laten huilen: Sorry!! O nee, toch niet, want ik schiet weer vol van veel posts in dit topic. Bedankt voor alle lieve reacties! Jullie zijn geweldig!
Wat was het geweldig gisterenavond! De mooiste avond van mijn leven.
Eerst dat donkere koppie uit Dais zien komen, dan duidelijk een meisjeshoofd zien, maar het niet durven geloven. Het staartje optillen en dan.... GELUK!!!
Wat prachtig! Enne, ik zie die oscar wel verschijnen 
En ik weet dat veel mensen zich dit afvragen, maar TiSento zal worden verkocht
Het is heel dubbel. Hij is echt mijn grote vriend, maar dit geluk is zo overweldigend. En de keuze maken tussen TiSento en Fiore is niet moeilijk, maar het daadwerkelijk verkopen straks zal drama worden.
Maar ik kan en wil geen drie paarden aanhouden. Qua geld niet, maar ook qua tijd niet. Ieder paard verdient evenveel aandacht en liefde en dat kan ik ze niet alle drie geven. Ik ga heel rustig zoeken naar het perfecte nieuwe Baassie voor Ti, want hij verdient alleen het allerbeste en dat ben ik niet als ik daarnaast nog twee paarden heb. Dais gaat nooit weg. Ik ben haar oneindig dankbaar voor alle steun in de afgelopen 18 jaar, alle mooie momenten en alle vier 'onze' veulentjes, met als klap op de vuurpijl Fiore. Dit is een perfecte afsluiting van Daisy's leven als moeder.
Ze mag een halfjaartje moeder zijn en volop genieten. Daarna gaan we samen bosritjes maken, wandelen en ik geef haar kusjes, als dank voor alles (en daar houdt ze lekker niet van
)
En Fiore... nee... zij gaat ook nooit meer weg! Maar dat snappen jullie wel 
Zien jullie nou wel dat de meeste stemmen gelden? Bij Ti werd palomino hengst het meest gekozen en bij Fiore valk merrie 
CubaLibre, je bent meer dan welkom! 
Aartje, je hebt gewoon familie van Ti en Fi!!
Sajavado, ik ben twee weken vrij, dus laat maar weten wanneer 
Toydoll, en heb je die gekregen?
Enne, valk of niet, het blijft een halve Haflinger 
Laatst bijgewerkt door Cynthia82 op 21-04-13 20:29, in het totaal 3 keer bewerkt