O kijk, Annastasia kan hem ook niet vinden, ligt het misschien toch niet aan mij..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
StellaMay schreef:Ik zie nu inderdaad dat de kwaliteit van de cam vele male beter is! Spannend!!
En arm spinnetje...Zo eng istie toch niet?
Equinovum schreef:Beste volgers
Voor de goede orde: Cynthia heeft ALTIJD beeld in heel hoge resolutie en snelheid. De livestream is een "bonus" die we in de lucht hebben zodat jullie gezellig mee kunnen genieten.
Ik weet dat de stream niet altijd even vloeiend loopt maar de internetverbinding te plaatse is gewoon niet groter dan hij is, dus er kan niet meer data doorheen. Je ziet ook in de beelden dat het beeld van Roosje soms beter is en soms andersom. Los daarvan heeft KPN een storing in die regio gehad. Ons systeem is zo gemaakt dat als er problemen zijn met internet dat de live stream als eerste juist uitvalt om het beeld voor de eigenaar te kunnen behouden.
De eigenaar kijkt op een andere site en ziet ook veel meer dan jullie (hartslaggrafieken en alle geschiedenis)
Wanneer de Equisensor merkt dat de bandbreedte minder wordt, gaat hij iets lagere kwaliteit beelden maken zo zorgen we dat we zo veel mogelijk "uptime" hebben. Dan ie sie wat schokkerig maar dat is om te voorkomen dat hij uitvalt.
Wij geven altijd voorrang aan de eigenaar de eerste prioriteit is dat die goede kwaliteit beelden heeft. Ik ga er van uit dat jullie dat begrijpen.
Tijdens de bevalling ben ik op de hoogte en ben ik er bij en zorg ik dat de livestream goed is.
We doen ons best, we willen dit natuurlijk graag met jullie delen, Cynthia is zo vriendelijk jullie mee te laten kijken bij haar paard.
Ik hoop zo een beetje uitleg te geven en wat begrip te kweken. Jullie mogen mopperen op de stream, we doen ons best. De Equisensor kan op HD kwaliteit beeld leveren, alleen het internet op de locatie kan niet altijd zulke grote hoeveelheden data verwerken.
Ik wens jullie een spannende maar goede avond toe.
Op weg naar een mooi en gezond veulentje!