Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
We houden jullie bezig !
. verastar1 schreef:Ik volg ook! Denk wel dat ze drachtig is! En hoe meer foto's hoe leuker en dan zie je nog meer verbeteringen.
.Ssmarty schreef:verastar1 schreef:Ik volg ook! Denk wel dat ze drachtig is! En hoe meer foto's hoe leuker en dan zie je nog meer verbeteringen.
Ben ik niet helemaal met je eens.
Als je minder foto's laat zien, kun je juist veel meer verbetering zien.
Nu gaat het in zulke kleine stapjes, dat je amper verschil ziet.
Maar ik ga Ts niet tegen houden om elke dag foto's te plaatsen hoor!
ik vind het in ieder geval wel leuk om te zien. je ziet indd niet elke dag verschillen maar het kan wel. Saintelette schreef:Aan de spenen zou ik zeggen ja die is drachtig, maar als ik alleen dr buik zou zien zou ik het niet zeker weten.. Ze mist een beetje de bult richting het middenrif heb ik het idee (weet niet zo goed hoe ik dat moet uitleggen haha).. Maar wie weet! spannend hoor!
Lies09 schreef:Hihi ik kom hier ook even volgen! Ben benieuwd of ze nou wel of niet drachtig is. Aan de buik van de pony vind ik het lastig te zien. De ene pony is ook een stuk dikker dan de ander, dus dan zou je t echt aan de uiers moeten zien bij deze. En dr vacht is ook nog niet zo dun.. lastig!!
!