Het zou natuurlijk in theorie nog kunnen loveamor, maar ik schat de kans klein in
En even het lijstje bijgewerkt
_Mondy_ 3 april hengstje pheebs1992 5 april xRiiannex 7 april hengstje loveamor 9 april merrie vrouwke 10 april merrie Jippie_G 12 april merrie amerguyt 13 april hengst annelieke 13 april merrie xBalou 16 april merrie tessacheyenne 16 april hengstje LittleMissMe 16 april merrie jorika1986 18 april hengstje Tat_jana 18 april hengstje Blacky 18 april merrie [***] 23 april merrie Laura_stella 23 april merrie crazyshar 24 april hengstje Whis_Serada 27 april hengstje FD_horses 27 april hengstje nardxash 28 april hengstje smileydees 30 april merrie
Ik heb wel heel fijn nieuwe gehad! De verkoper van Arya heeft de persoon waar Arya vandaan komt nog niet kunnen bereiken, maar hij heeft wel op mijn smsje gereageerd. Een kennis heeft verteld dat ze niet door een grote pony gedekt is. Ze hadden er alleen een klein schouwhengstje en dat zou in principe de vader moeten zijn. Ik slaap denk ik een stuk beter nu ik dat weet. Omdat ze zo rond is was ik zo bang voor een enorm veulen wat niet normaal geboren zou kunnen worden. Ik had er echt nachtmerries van. De verkoper probeert nog achter de periode te komen waarin ze dan gedekt zou zijn.
pfff, dat is inderdaad goed nieuws! dan hoef je je inderdaad niet meer zorgen te maken of het veulen heel groot is of niet. je kunt nu heerlijk genieten van Arya en haar dracht!
ze houd het trouwens erg spannend, kom op Arya. we willen veulen foto's!
Dat is zeker fijn nieuws! Ik zou me ook vreselijk zorgen gemaakt hebben, met die buik. Je zou nu wel denken dat ze al echt op het einde is, als er gewoon een 'klein' veulen in zit. Blijft spannend! Hopelijk is het snel achter de rug en kunnen jullie gaan genieten van een klein ding in de wei .
Arya is heel erg moe en het echt zat. Vannacht was ze klam en stond ze heel erg met haar staart te zwiepen en naar haar buik te trappen. Haar uiertje is nog lang niet vol.
ik snap wel dat ze het zat is met zo' buik. hopen dat het veulentje snel komt. mijn paard had ok bijna geen uier dat kwam pas toen het veulen geboren was, toen kwam het heel snel in een keer.
Arya was vannacht weer het spelletje hou-je-baasje-wakker aan het spelen. Eerst stond ze van half 10 tot 12 al kleddernat en vannacht ging ze nog even wat rek en strek oefeningen doen.(liggen, plat, rondje lopen, liggen en weer plat) Zo is lijkt er niets aan de hand Maar enkele seconden later plat liggen en naar haar buik happen en trappen.