Imagine vind ik al heel mooi, maar misschien nog wat inspiratie:
I Got Rhythm I Believe I Can Fly I Follow Rivers I Got You Babe I Have a Dream (om het in de ABBA-sfeer te houden) It's My Party Innuendo Insane in the Brain Into the Groove Iron Lion Zion Ironic I'm So Excited I'm Still Standing Ice Ice Baby Ich bin wie du If I ruled the world I like to move it In the Navy Informer Independant Woman I am too sexy I'm a Survivor I Shot the Sherrif I was made for loving you Inner Smile
Anne_GTI
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten
Wat een leuke stippel! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Donja
Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-13 01:38
Ik wil liever geen naam met 'spot' erin (heb 2 jaar geleden al een G-Spot gefokt ) Tot nu toe blijft Imagine erg hoog op mijn lijstje staan..
Er werden een paar vragen gesteld.. Hoe groot ze wordt, .. Haar vader is 1.74m, moeder is 1.57m maar zij heeft weer een vader van 1.73m en haar moedersvader van 1.68m. Uit dezelfde merrie heb ik een dochter van Metall (1.69m), die nu bijna 2 is en al ruim 1.60m.. Ik hoop dat dit veulen toch wel minimaal 1.65m gaat worden
En wat ik met haar ga doen.. In eerste instantie zouden we het veulen uit deze merrie verkopen, maar nu het zo'n mooi groot veulen blijkt te zijn, die goed in elkaar zit en ook nog eens zo mooi getekend.. Denk ik dat het heel goed is dat mijn reservestal vrijkomt (mijn vriend heeft daar zijn gereedschap staan, maar we hebben een nieuwe gereedschapsschuur voor hem gebouwd en als het goed is heb ik mijn stal terug vanaf volgende maand ) Waarschijnlijk blijft deze mooie dame dus