ik hoop dat het snel gaat gebeuren Ze heeft ons nu wel lang genoeg in spanning gehouden. En zeker met het waken... Ene keer heel rustig niks aan de hand en de volgende keer onrustig dat maakt het spannend.
ik hoop nu eigenlijk op 1 april of 4 april. 1 april is natuurlijk een grappige datum en 4 april is bommetje zelf jarig hihihi maar ik ben nu wel erg benieuwd hoe snel het gaat.
het is voor mij ook allemaal de eerste keer;) allemaal nieuw. geen ervaring met paarden.. wel met andere dieren (koeien, schapen, cavia's, konijnen, kuikens en noem er nog maar meer op )
ik vraag me heel hard af of die de uitgerekende datum wel gaat halen
Van mij mag het er ook wel voor komen;) whahahaha dan kan in beginnen aan me cupcakes whahahaha dat heb ik belooft aan stal;)
Joowtje
Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-13 14:04
Nou volle maan is het niet geworden;) een paaskindje is ook altijd leuk natuurlijk;) dus nu maar daar op gokken:( hihi zeer uier zal ik vanavond weer op de foto zetten.
okeey.. de beloofde foto... iets later dan geplant. nog al een rot dag gister achter de rug.
de uier is terug gelopen.. hij staat niet meer strak zoals laatst. gister was die nog veel minder. dit is de foto van net
EDIT: wat ik wel merk dat ze veel meer plast. de stal is echt een bende. ook loopt ze veel meer rond dan voorgaande dagen.
en nog een EDIT: der kling staat een stukkie open.
Joowtje
Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-13 10:18
weer een update van vannochtend;) ze mest heel veel. der banden worden nu wel erg slap.. this net pudding (A) en der kling gaat wel telkens een beetje verder open staan.
gister was het net der andere uier die naar binnen staat.. dus het wisseld wat af.. ook heeft ze vannacht weer veel gelegen.
ze heeft deze 3 uur dat ik weg ben geweest naar me andere paard 2 keer gelegen.. ze is wat onrustiger dan normaal maar goed ze heeft wel vaker der onrustige momenten (eigenlijk nooit op dit moment).
ben de rest van de dag lekker thuis dus ga lekker weer eens genieten (A) (als ik uit het raam van me slaapkamer/kantoor kijk dan zie ik der staan
okeey, update van vandaag ze is vannacht erg rustig geweest. ze heeft gister avond nog even gelegen en rond 4 uur nogmaals even gelegen. vannochtend is ze rond 10 uur even gaan liggen.
ze heeft een uitloopstalletje dus ze kan ook lekker nog even naar buiten wat ze vaak doet. vooral 's ochtends dan staat ze meestal eventjes buiten. alleen vandaag was dat anders. ze stond lekker in de deur opening lekker van het zonnetje te genieten en het andere paardje loopt buiten ergens rond (en moest vannacht ook van der buiten slapen (A))
als ze gaat liggen is dat enkele minuten en dan gaat ze rollen, staart zwiepen, buik schuren en weer opstaan (standaard ritueel). meestal ligt ze toch wel meer dan een half uur maar de laatste dag ligt ze veel vaker en niet zo lang (echt maximaal een 15 minuten).
zal ze het ophouden tot de uitreken datum... we wachten in spanning af
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 01-04-13 11:15
Spannend die laatste loodjes! Sterkte met wachten en waken. Hier is het wel mooi zonnig en een perfekte dag om een mooi veulen op de wereld te zetten.
Joowtje
Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-13 09:35
weer een nieuwe foto een nieuwe dag jammer 2de paasdag is niet gelukt dan maar hopen op 4 april (bom der verjaardag;)) whaahaa ze was vannochtend beetje onrustig. wilde ook niet der eigen brokken eten alleen die van de andere pony. heb der wel 5 keer terug moeten zetten naar der eigen voerbak ook de hooiruif was maar half leeg (de helft van de andere pony) ze heeft niet echt veel van gegeten. en toch vind ik dat heel eventjes liggen wel heel raar.
tadaa: foto van vanmorgen. zoals ik het kan beoordelen is er niet heel veel veranderd (A)
vandaag even geen foto. bommetje wouw het niet echt accepteren. ik heb zelf wel even gekeken tijdens het eten, maar ik dacht nou een dagje geen foto is ook niet erg. er is namelijk nog niks veranderd aan der uier. alleen dat ze nu even groot zijn (A) maar staan niet op spanning en dat soort dingen (A)
we hebben een hele rustige nacht gehad (jeeej) heb even goed kunnen bij slapen. we gaan weer een dagje werken en dan zullen wel weer eens kijken hoe ze zich gedraagt (A)
ik ben vanochtend eventjes helemaal in het ootje genomen.. ik zag een (beetje) ronde plakkaat liggen wat net op nageboorte lag. heel mooi lag het daar.. ik kijk, kijk nog een keer, en nog een keer.. denk neeee t zou toch niet! dus ik kijk.. nee hoor was het het flapje van de deken van de andere pony (A)pff ben meteen wakker (A) (en ik mocht nog wel uitslapen!)
ik ga zo maar eten geven en der uier weer bekijken/foto maken.