Verharen? Hier nog helemaal niks (maar ook niet drachtig, maakt dat uit?)
Tjinta
Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-13 10:40
Fnanne zie je dat ze ineens grote vriendinnen zijn geworden?? Vanochtend stond het bejaarde duo ook weer te kroelen.
Zouden dat hormonen zijn? Mogen blijven
Sandrina ik denk dat Fralla geen deken op heeft... daar heeft t zeker mee te maken. maar ook mijn niet drachtige dames zonder deken beginnen al echt te verharen.
en hier sneeuwt t momenteel weer. grrrr.
Ennn volgens Cynthy82 wordt t ook een merrie omdat er aan de zijkant niets te zien is van de dracht. hihi een tweeling dus, nou nee toch maar niet. conclusie.... kan sneeuwen en dooien.
Oh leuk petra!! Ik ga het volgen Hoop voor je op een palomino, zou toch wel erg gaaf zijn.
Wranglerbutt
Geplaatst: 08-02-13 10:48
Ik gok op een voshengstje op 27 maart! Ik ben enorm slecht in gokken, dit keer hopelijk ook want een palomino merrie zou wel heel tof zijn
Tjinta
Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-13 11:12
Jitske 18 maart Vos Merrie. MeMarijke 21 maart Palomino Hengst. Nicole 22 maart Palomino Merrie. Hannanas 23 maart Palomino Hengst. Takkie-muis 25 maart Vos Merrie. Tjinta 26 maart Palomino Merrie. Caeruleus 26 maart Vos Hengst Neon 27 maart Stekelvos Merrie. Polleman 27 maart Palomino Merrie. Phormicola 27 maart Palomino Merrie. Wranglerbutt 27 maart Vos Hengst. Fnanne 28 maart Palomino Merrie. Lisetteexx 28 maart Palomino Hengst. Cynthia 29 maart Palomino Merrie. Sandrina 30 maart Merrie. Lara 31 maart Palomino Hengst. Blue_Eyes 31 maart Palomino Hengst. _Patrick_ 1 april Palomino Hengst. RianneH 1 april Palomino Merrie. Zitouna 1 april Palomino Merrie. Lisch 1 april Palomino Merrie. Misty12 2 april Vos Merrie. Boempats 3 april Palomino Hengst. Dustinlover 4 april Palomino Merrie. Mirjamkl Palomino
En weer een lijstje.
huppelz
Geplaatst: 08-02-13 13:33
lastig hoor hengstje gok ik. Met de kleur zit ik te twijfelen of ik nou stekel palo zal kiezen of stekel vos hmm Is het al voldoende om je lijstje bij te werken Tjinta of kun je echt maar 1 optie kiezen?
Nee, Fralla draagt geen dekens; is een bolletje beer. Ik zie al op tegen de tijd dat de haren me in de mond vliegen; ik houd veel van haar, maar om haar nu "op te vreten?" Nee!
Tjinta
Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-13 14:13
En vandaag ben ik bezweken voor een veulenhalstertje....
Stond in de winkel en zag een prachtige rode.. En gelijk kwam de gedachte erachteraan oooh nee geen rood dat staat echt Scheiße op een vosje. mijn onderbewustzijn gaat dus uit van een vosje...
Uhmmm ik hou me nog maar even vast aan de poll...
Maarre heb toch maar een donkergroene mee gebracht. Die staat zowel op vos als op palomino erg mooi.
Hey Petra!! Ik had al palomino merrie ingevuld voor ik alles gelezen had... Ik hoop persoonlijk op 8 maart ( beetje vroeg maar dan ben ik zelf jarig hihihi) maar ik denk 26 maart. Enne natuurlijk gezond. Dat bewegen zou ik me niet zo druk om maken. Als ik beide ouders zo zie moet dat gewoon helemaal goed komen!!!
Blue_Eyes
Geplaatst: 10-02-13 00:01
Sandrina schreef:
Verharen? Hier nog helemaal niks (maar ook niet drachtig, maakt dat uit?)
Verharen doet mijn fjord ook al, maar die is toch heel erg zeker niet drachtig
Yeuh jaaa en nou maar hopen dat de uitkomst gaat kloppen!!!!!!!
Jitske 18 maart Vos Merrie. MeMarijke 21 maart Palomino Hengst. Nicole 22 maart Palomino Merrie. Hannanas 23 maart Palomino Hengst. Takkie-muis 25 maart Vos Merrie. Mayasfrenk 26 maart Palomino Merrie. Hoopt 8 maart Tjinta 26 maart Palomino Merrie. Caeruleus 26 maart Vos Hengst Neon 27 maart Stekelvos Merrie. Polleman 27 maart Palomino Merrie. Phormicola 27 maart Palomino Merrie. Wranglerbutt 27 maart Vos Hengst. Fnanne 28 maart Palomino Merrie. Lisetteexx 28 maart Palomino Hengst. Cynthia 29 maart Palomino Merrie. Sandrina 30 maart Merrie. Lara 31 maart Palomino Hengst. Blue_Eyes 31 maart Palomino Hengst. _Patrick_ 1 april Palomino Hengst. RianneH 1 april Palomino Merrie. Zitouna 1 april Palomino Merrie. Lisch 1 april Palomino Merrie. Misty12 2 april Vos Merrie. Boempats 3 april Palomino Hengst. Dustinlover 4 april Palomino Merrie. Mirjamkl Palomino
Ik ben op mijn stuitje gevallen en kan niet veel, dus heb vandaag heerlijk veulenfoto's gekeken. Verheug er op. Overmorgen zitten we op 300 dagen Dan maak ik weer uierfoto's.
Aarrgghh ik heb net een nieuwe telefoon gekregen en nu kan ik, mobielnerd als ik ben.... de app niet vinden. Moet er echt nog weer op hoor. * gaat zoeken en net zolang pieren totdat er weer een opstaat*
Jitske 18 maart Vos Merrie. MeMarijke 21 maart Palomino Hengst. Cheytjuh 22 maart Palomino Hengst. Nicole 22 maart Palomino Merrie. Hannanas 23 maart Palomino Hengst. Mirjamkl 24 maart Palomino Merrie. Takkie-muis 25 maart Vos Merrie. Mayasfrenk 26 maart Palomino Merrie. Hoopt 8 maart Tjinta 26 maart Palomino Merrie. Caeruleus 26 maart Vos Hengst Neon 27 maart Stekelvos Merrie. Polleman 27 maart Palomino Merrie. Phormicola 27 maart Palomino Merrie. Wranglerbutt 27 maart Vos Hengst. Quibje 28 maart Palomino stekelharige Merrie. Fnanne 28 maart Palomino Merrie. Lisetteexx 28 maart Palomino Hengst. Cynthia 29 maart Palomino Merrie. Sandrina 30 maart Merrie. Lara 31 maart Palomino Hengst. Blue_Eyes 31 maart Palomino Hengst. _Patrick_ 1 april Palomino Hengst. RianneH 1 april Palomino Merrie. Zitouna 1 april Palomino Merrie. Lisch 1 april Palomino Merrie. Misty12 2 april Vos Merrie. Boempats 3 april Palomino Hengst. Dustinlover 4 april Palomino Merrie.
Ik herken veel van Tenna's grijze wijze koppie in mijn eigen Bloembol, nu 22 en ook dragend voor dit seizoen. Die dames op leeftijd doen het toch maar weer mooi eventjes! Tenna is een prachtige merrie
Tjinta
Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-13 19:13
Tenna had vandaag bezoek uit haar geboorteland Denemarken. Het bezoek was van haar onder de indruk. 20 jaar, fokmerrie maar nog steeds strak in het pak met super droge benen, geen doorgezakte rug en helder koppie. Ze mocht haar kunsten nog even showen in de rijbak wat ze maar al te graag deed. En mijn dametje kan nog heeeel best draven. Ondanks haar leeftijd en dan toch wel dikke buik. Ben er reuze trots op.
Oudjes moeten we ook niet te vroeg afschrijven, dat wou Tenna ook vandaag nog even bewijzen. Overigens mist in je opsom lijstje mijn 1 april met palomino merrie.