Het is Bar B haar eerste veulen, geen vergelijking dus met voorgaande bevallingen.
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-13 10:09
Bar B is opeens ook erg boos op Orion, dit heeft Iris ook gehad en twee dagen later lag haar veulen erachter. Ze is echt woest, loopt naar hem toe en begint dan te slaan naar hem, er zit houtwerk tussen dus grote dikke klappen tegen de omheining
Verder alles rustig geweest vannaccht, niks anders dan anders.
Esther, wat doe jij toch met die merries zeg ! volgens mij verwen je hen zo goed, dat ze al die leuke aandacht gewoon niet willen delen met hun veulens en ze daarom het bevallen maar uitstellen
Wat een leuke combi, valkjes zijn zo mooi. Haar naam doet haar wel eer aan het is wel echt een dametje. Ik hou het topic in de gaten en zal duimen voor je perlinotje.
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-13 21:54
Helaas nog geen enkele verdere vorderingen, ook deze dame neemt er de tijd voor. 334 Dagen en geen enkele uiervorming. Ik heb zelfs twijfels gehad of ze het veulen nog wel droeg maar ik voel het duidelijk, dat kunnen toch niet haar darmen zijn ? Vanavond ging haar hele buik heen en weer en maakte ze er zelfs een klein sprongetje van. Ze is Woensdagnacht onrustig geweest en ik vind ook dat ze meer ligt en vaker plat ligt.Fijn hoor die maiden merrie's.
Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurt laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang! Haha nee grapje hoor, ze ligt toch mooi op schema? Zo lang ze dan maar niet over de 340 heen gaat is het acceptabel, daarna wordt het dramatisch lang lijkt wel haha. Ze is er vast iets moois van aan het bakken!
Het veulentje komt er ooit wel uit hoor Nog even geduld! Ik had een mini merrie die het 352 dagen ooit volhield...dekdatums waren mooi genoteerd en het kon echt niet anders.
Meavey
Geplaatst: 10-02-13 18:42
Bij mij was de langste 356 dagen... Ach als er maar wat moois uitkomt toch? En zou fijn zijn als ze het ook aan het baasje duidelijk laten zien dat het eraan komt