Estoile/Etoile whatever, je weet wel wie ik bedoel . Edit: oh ik zie het, Etoile . Vind die zo'n gave kleur hebben. Komt vast een knappie uit, Cadans is een lekkerding en mams ook!
Hoe is het met Olivia? Ik had je topic nog niet eerder gezien. Wat is ze dik!! Ben benieuwd of er net zo'n knapperd uit komt als vorig jaar. Succes met de laatste loodjes voor jullie allebei
olivia krijgt steeds meer uier maar verder nog steeds erg zwaar hoop woendag weer een foto te plaatsten deze week stal klaarmaken en camera plaatsen geboortemelder weer even opwaarderen
Zo toch even een update! Vanmorgen flinke hars doppen aan haar tepels... En camera hangt al op zijn plek! Merrie staat nu lekker zonder deken van het zonnetje te genieten
Haha Nee dat bij deze merrie niet hoor zodra er melk is gaat het snel hoewel vorig jaar heeft ze me wel flink voor de gek gehouden... 2 weken hars dan melk zou in de richting komen denk Ik zo gaat het meestal een dan is ze ong 2 weken voor uitgetelde datum! Het komt igg al mooi dicht bij