Vosje heeft er nu na het harsdopjes echte melkdruppeltjes aan hangen, die zelf op haar benen druppen.
Ook heeft ze haar staart geschuurd, kon zo de plukken haar eraf halen.
benieuwd hoelang ze me nog doet wachten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kappiegirl schreef:Zo die maakt haast! Gaaf hoor ben benieuwd hoe lang ze nog gaat wachten...
Ze bevallen als ik het goed heb begrepen bij de dierenarts? Blijven ze daar daarna ook nog staan of komen de merrie's met de veulentjes naar jou toe als het allemaal goed gaat?
Hoop dat je eerste veulentje vanavond al geboren gaat worden! Succes als ze bezig gaat bellen ze dan of bellen ze als het er netjes langs staat en alles gaat goed?
ivy_power89 schreef:oeh spannend!!!
Ben heel benieuwd, iets zegt me dat je wellicht vannacht al een veulentje hebt rond lopen
kappiegirl schreef:Haha ja dan is het wel heel fijn ja dat ze bij de dierenarts staan. Aan de andere kant jammer dat je er niet bij kan zijn maar toch gezonde veulentjes is meer waard dan dat het fout gaat of dat ze de aandacht er niet goed bij hebben en er iets gebeurd. Wat voor een merrie heb je nog meer drachtig en van welke hengst? Ook een Embrio transplantatie of een veulen van de biologische merrie?
Op dus naar 3 gezonde vrolijke veulentjes en 3 blije mama's in je nieuwe wei...