Ik ga mijn best doen om meer foto's van Isobel te maken, maar mevrouw is een beetje eigenwijs en blijft liever in de stal staan Ik hoop Noor en Izzy eind van de middag even in de wei te kunnen zetten.
Wat leuk om te lezen hoeveel mensen het topic gevolgd hebben!! Ik vind het echt gaaf dat zoveel mensen meeleefden met ons en ik ben blij dat veel mensen de bevalling nog mee hebben kunnen maken (hoewel de werkelijke bevalling net niet te zien was op de cam). Mocht ik ooit weer een merrie drachtig hebben, dan zal er zeker weer een cam komen te hangen
Van harte gefeliciteerd met jullie veulen! Het is inderdaad met haar kleurtje en vlekken wel een echte pennydroom!
Peterina
Geplaatst: 18-10-12 15:35
Nogmaals proficiat met de schoonheid!
Ik denk dat je je handen gaat vol hebben met haar ... lekker zelfstandig, ietsje eigenwijze karakter, niet makkelijk van haar stuk te krijgen karakter!
Wauw ze is prachtig jose! Dit is toch alles wat je hebt gewenst lijkt mij! Goede bevalling en dan nog een palomino bonte merrie veulen!! Jemig ik zou haar niet wegdoen als je er plaats voor had.. Anders mag ze wel als maatje van Sunny hierheen komen.. leeftijd bijna hetzelfde maar hoogte alleen niet.. ach dat maakt niet uit