Wat een gave ouders zeg, dat wordt vast een leuk veulentje!
Sjaad
Geplaatst: 01-10-12 22:50
Jose22, nee ik heb helaas ook geen naam van Urbino's vader. Ben benieuwd. Succes met de dracht en het veulen straks!
Bijinn
Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-12 15:16
noorhermans1 schreef:
mooie combinatie ben benieuwd! maar is ze niet een beedje laat gedekt?
Was een ongelukje, zie een stukje terug in het topic
Noor wordt met de dag slomer, maar vanmiddag viel het me ineens op dat ze minder enthousiast reageerde op een appel. Haar buik begint steeds meer te hangen, maar het veulen heeft het duidelijk nog naar z'n zin: die zag ik vanmiddag flink trappelen
Het veulen 'eruit kijken' is inmiddels een understatement en mijn stressniveau bereikt grote hoogtes Ik ben zo onwijs benieuwd naar dit kleintje!
Succes en wij zijn natuurlijk ook allen stikbenieuwd.
Bijinn
Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-12 16:32
Nou, ik heb toch maar voor iets meer zekerheid gekozen en een geboortemelder gereserveerd bij de Epplejeck. De fantastische medewerkers aldaar doen er alles aan om 'm zo snel mogelijk bij ons te hebben, echt super service Hopelijk kan ik dan weer wat opgeluchter adem halen... Nu maar hopen dat Noor hem/haar binnen houdt tot we dat ding hebben
Spannend zeg! Ik ben benieuwd wat hier uit gaat komen!
Bhodi
Geplaatst: 02-10-12 23:11
Geweldig dit! Er zijn nog 3 bokkers die op een veulen wachten, jij, ik en dustinlover Haha vet spannend Ik ga je topic in de gaten houden, want ik ben erg benieuwd zeg!
Ik heb al een hele tijd het gevoel dat ons veulen morgenavond komt, dus dan zou de geboortemelder nog net op tijd zijn Maar het kan natuurlijk ook later komen *tomtiedomtiedom*
Ook ik was nieuwsgierig naar de oktoberveulies en kwam een kijkje nemen. wat een onwijs leuke combi, het zal mij benieuwen wat voor een kleurtje hij/zij krijgt. Succes!
Escada
Geplaatst: 03-10-12 11:56
Leuke combinatie zeg! Ben benieuwd wat eruit gaat komen!
borderjay
Geplaatst: 03-10-12 12:14
Spannend! Mooie merrie hoor! (heb zelf een cremello lusitano kruising) Ik zou nu even niks op haar uier smeren,lijkt me niet fijn voor het veulen...