haha helemaal leuk die laatste foto's weer! Zeker die foto's van Seline als bewaker komen me errug bekend voor haha Pam was ook zo'n secreetje de eerste weken.
Heerlijk dametje!
Mexx
Geplaatst: 14-06-12 11:14
Wat een leuke foto's van Marjoliene! (volgens mij staat er op het briefje op stal geen 'r' tussen, dus ik dacht dat ze Majoliene heette...) Heerlijk veulen! (En op één van de foto's zie ik zelfs Troef nog op de achtergrond staan )
LHS_80
Geplaatst: 30-06-12 18:55
Foto's foto's foto's!!!!
Anoniem
Geplaatst: 01-07-12 00:02
Joe hoe daar was ik weer. Wat leuk dat jullie mij nog steeds zo leuk vinden, mijn mensen vertellen me steeds dat ik nu al veel fans heb .
En vinden jullie me nog steeds leuk
Hink stap sprong.....ik wilde eigenlijk hinkelen maar dat ging niet.
Ik ben goed gegroeit kunnen jullie dat zien? alleen nu sta ik wat voor over.
Ik galopeer liever maar vooruit voor deze keer presenteer ik u een klein drafje.
Jaha nu is het genoeg.....yes galop
Lekker puh...... prrlt!
Nah dan gaan ze op eens op mijn route staan.
Zo dat was het maar weer voor even, blijven jullie mijn topic volgen
Wat een knappert!! Wat grappig! Als je der van de ene kant bekijkt lijkt het dat ze 4 gelijke witte benen heeft.... En van de andere kant 3 witte benen, en een klein stukje wit aan het 4de beentje.....
( weet alleen niet of dat al een keer gezegt is in dit topic, maar heb niet gehele topic gelezen....)
BeauKate Ze is zo lekker eigenwijs en Ooo zo nieuwgierig .
LHS yep het wordt ook een diva net als [paard]. Ja lekker kontje heeft ze, je kunt wel zien dat ze er veel mee doet, slidingen, bokken en galoperen. Net een westernpaard
Fiebie, Nemurin, Nickyyy en Melanie we genieten met volle teugen van deze vrolijke dartel in de wei.
Iedereen weer bedankt voor de leuke reacties. 14 jullie gaat [paard] naar de keuring in Tolbert (Gr) hopenlijk is ze dan wat minder overbouwt. Voor mijn pa maakt het niks uit, hij gaat voornamelijk voor de gezelligheid heen en om zijn mooie kind te showen. Met wat voor premie ze ook thuis komt ze blijft mijn paps prinsesje.