Paar dagen op reis en alles gemist, maar vooral blij dat Hope een gezond veulen heeft gekregen. Dit mooie mannetje is jullie zeer gegund en de naam past erg goed bij hem.
Het zou mij ook niet verbazen als hij zilvervalk is ik vind zijn manen wel heel blond terwijl er duidelijke valk vlekken in de manenkam zitten. Ook zijn al zijn wimpers blond terwijl ook daar valk zit. Ben benieuwd.
Geweldig mannetje is het! Ben blij dat Hope al helemaal 'gewend' met hem is, duurde ff voor ze door had wat ze er mee moest, maar als je ze dan nu zo samen ziet...
Lisette0
Geplaatst: 23-05-12 22:01
x
Laatst bijgewerkt door Lisette0 op 15-12-24 21:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Wat een plaatje zeg !! Heeft hij lichte manen of meer zoals ze mams? En mooi om te zien dat Joy op de foto een stuk beter eruit ziet (vrolijker?) Heeft zij niet zoiets van hey, jij hebt wel een veulen ! ? Ben benieuwd hoe je veulentje opgroeid, ben zeker dat het een plaatje word!
Hij heeft echt iets met de camera .. even stoer die richting op en dan ervoor langs rennen Acteurtje!! Hij ziet er heel goed uit Maris .. kan er wel de hele dag naar kijken
nogmaals gefeliciteerd, hij is prachtig ik ben zo blij voor jullie, was helemaal emotioneel met het filmpje. Prachtig ben benieuwd hoe de knappe man zich gaat ontwikkelen