Namen zijn trouwens uitgekozen. net weer bij vlekje geweest. wel slappe banden. en leek net of ze van achter(tja hoe zeg ik dat anders netjes) iets open stond. niet het buitenste gedeelte maar van binnen. snappen jullie me nog? deze keer geen foto's. Stond on stal dus te donker voor foto's. morgen weer
linsim26
Geplaatst: 07-06-12 22:45
ik zeg zaterdagnacht word er een hengstveulentje geboren,een vosje.
Heb het gelezen. snapte het nog redelijk. maar het is zo lastig aangezien ik de merrie niet elke dag zie en als ik er ben is het of voor les en anders even 5 minuutjes om te kijken. dus weet haar normale ritme enzo niet. dus best lastig
Ja ik vind het lastig om te zien merrie is van achter altijd wel iets langer geweest. denk dat ze ook alwel meer veulens op de wereld heeft gezet dan je op 2 handen kan tellen
Jodium of blauw tinctuur om de navel te ontsmetten, en eventueel een paar handdoeken om hem droog te wrijven. Een emmer schoon water is ook altijd handig. Fototoestel niet vergeten en een opgeladen telefoon met nummer van DA. Verder is het een kwestie van afwachten
Bedankt. vanacht niks geboren. ga aankomende nacht waken. heb iemand gevonden waar ik telefonisch contact mee houd tijdens de bevalling. dus komt helemaal goed
hihi al die speculaties!! Je hoeft je pas zorgen te gaan maken als ze gaat kegelen...dan gaat de uier druppelen en dan komt het meestal binnen 24 uur...Heeft ze al harsdoppies op dr uier??
Gisteren nog niet. banden zijn wel slap en blijft steeds bij dr vriendje weg. ze zondigd zich steeds meer af. vanacht gaan we beginnen met waken.
yerry
Geplaatst: 08-06-12 14:04
hmmm banden zijn bij ieder paard weer anders...en als ze al vaker veulens hebben gehad gaat dat steeds makkelijker...harsdoppies en kegelen zeg ik!! hihi...