Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Leorah schreef:Ik zat ff te kijken naar de merrie en ik weet het absoluut niet zeker, maar ze heeft wat weg van een pony die vroeger op de manege in Meeden heeft gestaan (Beauty). Die had een ongeluk gehad waardoor ze aan 1 oog blind is geraakt. Ik ben daar al jaren niet geweest, maar ik had begrepen dat die pony inmiddels overleden zou zijn, maar of dat deze zou kunnen zijn?
Elma_ schreef:@ miran haha nee! nog niks! V het weekend weer nieuwe fotos
Ze staat er verder primaDe hengst vd buren had even soort ruzie met haar en die steigerde dwars door het draad heen dus ik had bijna een hart aanval
Maar die hengst is even weggehaald
@ deniseM dankje!
@rosanna ja nu je het zegt, zon sticker zit er idd in! Er staat iets bij van wij steunen de dierenbescherming ook ofzoDat viel me al op 1e x dat ik het pp zag maar niet op gelet verder
Elma_ schreef:Een voorsteltopic en KS in een!
Sinds vorig weekend een nieuw paardje erbij.
Blesje is een 18 jarige merrie die blind is aan 1 oog.
Ze is hoogdrachtig en volgens de DA was ze ongeveer een maand geleden over ongeveer een maand uitgerekend
de mensen waar ik haar van heb overgenomen hebben haar uit de handel, en hebben besloten nog een maal een huisje voor haar te zoeken.
Niemand weet wanneer, waar, of door wie ze gedekt is. Het veulen word dus een complete suprise!
Een gok doen is hier dus ook niet helemaal reeelIk ben in elk geval benieuwd!
Mocht iemand dit paardje kennen, zou het leuk zijn als die ook reageert! Ze is via internet niet terug te vinden.
Dikkiedik
Dr dooie oogje
Ontploffingsgevaar
Miran_da schreef:Door hulp van een vriendelijke medewerkster bij de KNHS die kon vertellen bij welke vereniging de pony wedstrijden had gelopen, was de zoektocht zo volbrachtOehhh wordt steeds nieuwschieriger na het veulen..:p :p
Wel leuk dat er nu mensen zijn die der herkennen en ook wat van haar achtergrond enz weten..