Maar gaaf gaaf gaaf, wat een heerlijk veulentje is het toch en mamalou is zo trots!! En zoals ik verwachte steekt het ENORM gaaf af beide in het gras, het is bijna onwerkelijk!!
Gefeliciteerd met het prachtige veulentje! Echt geweldig zo'n mooie merrie en zo'n mooi veulen Erg mooie naam ook; leuk bedacht! En prachtige foto's; zo lekker al de voetjes van de vloer met die buitenfoto's!
Welsh4ever
Geplaatst: 23-04-12 12:30
Gefeliciteerd met dit prachtige veulen! Wat een plaatje, en prachtige naam. Geniet ervan.
Bedankt voor de complimenten voor de naam! Houd wel van iets aparts, dat is geloof ik prima gelukt.
Zal zometeen nog even een foto spam er op zetten, ze mag nog altijd geen nieuw topic.
Muzefee
Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-12 19:44
Vandaag konden ze ook eens genieten van de zon! Nevaeh leek zich zowaar op te laden in het zonnetje, dan stond ze weer zo'n 3 minuten stil in de zon te koekeloeren, vliegt wel om 10 rondjes te rennen en weer stil te staan in de zon om weer op te laden.
Haa ik dacht al schrijvend in het DBT misschien staan er in haar eigen topic wel meer foto's en jaaaaa
Supermooi veulen Muzefee, daar mag je trots op zijn.
Laatst bijgewerkt door Tjinta op 23-04-12 19:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Ods
Forumcoördinator
Geplaatst: 23-04-12 19:53
Wat een heerlijk stel en wat ben jij een goeie om ons zo te verwennen met foto's
Spritz
Geplaatst: 23-04-12 19:54
Weer van die leuke foto's! Wat een dopje is't . Zwartje wordt al wat zwarter bij z'n koppie, hij is nu nog een beetje grijs haha. De andere van Diamond Hit(van het topic) wordt trouwens dezelfde kleur als mams/paps! Verhaart ook alweer..
Muzefee
Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-12 19:55
Heb nog wel meer... Maar geen idee hoeveel ik eigenlijk mag plaatsen telkens.
Spiritz, oké, werd jouw Zwartje ook donker geboren dan? Ben wel benieuwd.