Jaa, korsten, ik wist niet hoe ik het anders moest noemen maar 2 week geleden had ze op haar tepels hars zitten enz dus dat leek erop dat het veulen heel snel kwam, maar nu is dat ook alweer weg. Ricky net weer naar buiten gezet... wachten duurt zooo lang.....................................
YvonneV
Geplaatst: 01-05-12 11:52
hinkewal schreef:
Jaa, korsten, ik wist niet hoe ik het anders moest noemen maar 2 week geleden had ze op haar tepels hars zitten enz
Wat dacht je van hars???????
hinkewal
Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-12 13:45
jaa dat woord zocht ik maar had toen tijdelijk splaakgeblek later kon ik de titel niet meer veranderen...
nog niks... ze is nu al 9 dagen over datum terwijl de vorige keer (3 jaar geleden) was ze 2 week te vroeg....
Foss
Geplaatst: 05-05-12 18:33
Spannend he ik heb ook een merry die doet precies hetzelfde je denkt elke keer ze gaat beginnen maar het eindigd op niks ze is nu bijna een week overtijd.
misschien... Maar ik wou haar zonet naar binnen doen (gaat ze meestal rond 4 uur en dan wil ze ook graag) ging ze als een gek wegrennen en rondrennen. Toen een brokje gepakt, werkte ook niet. Toen met biks, nog steeds als een dolle wegrennen dus...