UMayDream schreef:En nu willen we Beli foto's
Morgen pas schrijft ze

Sunshine80 schreef:Ik ben hier een leek in hoor, maar waarom zoek je naar oranje haartjes? (als ik dat goed gelezen heb)
Gewoon een beetje doorgedraaid

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
UMayDream schreef:En nu willen we Beli foto's
Sunshine80 schreef:Ik ben hier een leek in hoor, maar waarom zoek je naar oranje haartjes? (als ik dat goed gelezen heb)
Cynthia82 schreef:Maar wat nog veel belachelijker is, is dat jij zegt dat zebra-pionnen-onzin nergens op slaat. Hallo!!
Kijk eens wat voor paarden het NZPS-stamboek al bezit. Er zit geen enkel minder mooi paardje tussen..
Buster schreef:UMayDream schreef:En nu willen we Beli foto's
Morgen pas schrijft zeik vind het ook schandalig...
Gewoon een beetje doorgedraaiddat heet zebra-pionnen-onzin, en slaat helemaal nergens op
Eline schreef:Om nog even op de oude foto's te reageren, ze heeft poets-technisch ook echt wel de perfecte tekening. Wel mooie bonte vlekken, maar de plekken waar 'mijn' bonte altijd mooie gele vlekken had (achterhand en staart) zijn netjes zwartgebleven
Nog van harte gefeliciteerd met haar!
Naborah schreef:Sanne, hoe durf je ons zo achter te laten?
Leuk monstertje hoor! Alle vierbenige/potige monsters van jou zijn leuk.
Ik ben m'n zusje een sms naar jou verschuldigd. Ze zou het heel leuk vinden om nog een keer naar Twink te komen.
Just_Sannee schreef:Het NZPS is bloedserieus!
Dit gaat het populairste stamboek van bokt worden, let maar op